Nors pats nėra toks kategoriškas: „Negalima sakyti, kad einu iš proto tik dėl „Citroen“. Yra keletas markių, kurios man nepaprastai patinka – „Bentley“,„ Maserati“, „Jaguar“. Esu visiškai tikras, kad turiu patį „kiečiausią“ Lietuvoje citroeną. Girdėjau, kad kažkas turi panašų modelį, bet benzininį, su automatine pavarų dėže. Jei toks yra, tai jis geresnis už mano. Šio automobilio ieškojau labai ilgai, jau buvau netekęs vilties. Suradau Prancūzijoje panašų „Citroen“, net nusiunčiau pinigų perlaidą Strasbūre gyvenančiam draugui. Bet paskutinę akimirką persigalvojau – pasirodė, kad yra kažkoks variklio defektas, todėl nutariau nekvailioti. O paskui ir nebeieškojau. Vieną dieną paskambino mano bičiulis iš Kauno ir sako: „Yra“. Per 23 metus šiuo citroenu nuvažiuota tik 99 tūkstančiai kilometrų ir iš jo būklės matyti, kad spidometras nebuvo persuktas – nė vienos rūdžių dėmės dugne“. Algis Greitai gal valandą gelėtų vardyti ir demonstruoti visus stilingojo automobilio pranašumus, ypatybes, keistybes, išskirtinybes.

Paklaustas, kodėl jį „pakrikštijo“ Mireille Mathieu vardu, televizininkas buvo kategoriškas: „Manau, turėti mašiną ir neduoti jai vardo – padugnės bruožas. Turiu ir žalią „Citroen XM“, jos vardas – Catherine Deneuve. Turėjau keletą CX, bet tokį – pailgintą limuziną – tik vieną. Pats pirmas mano CX taip pat buvo Catherine Deneuve, kitas CX – vardu Charles de Gaulle, o turėto sportinio balto BX vardas buvo Alainas Delonas“. Kodėl per rankas „perleidęs“ tiek šių mašinų Algis Greitai nedalyvauja „Citroen“ klubo veikloje? „Niekaip negaliu suprasti, kas yra „faino“, kad išniekinamas „Citroen“ vardas, Lietuvos „Citroen“ „fanklubui“ suteikiant „Citrinos“ pavadinimą. Nesupratau šito ir niekad nesuprasiu“.