Pirmoji filmo dalis jau nufilmuota Niujorke, o antrąją, ilgesnę šį rudenį filmuosime Lietuvoje. Kostiumų dailininke pasirinkome Agnę, nes dar žiemą, kai grįžau kalėdinių atostogų į Lietuvą, su mama nuėjome į Oskaro Koršunovo spektaklį „Išvarymas“. Jau tada man paliko įspūdį A. Jagelavičiūtės darbai – didelis kostiumų kiekis ir jie visi gražūs, o juk tai tik jos debiutas. Ji jauna, talentinga ir tikra profesionalė. Kai ieškojome kostiumų dailininko, prisiminiau Agnę, susitikom, pakalbėjom ir nusprendėm dirbti kartu“, - DELFI pasakojo filmo „Streikas“ režisierius ir prodiuseris R. Zabarauskas.

Romas Zabarauskas

„Šis filmas atskleis Vilniaus klubinę sceną, elektroninės muzikos kūrėjus ir lankytojus. Tai mažo biudžeto filmas, todėl kai kuriuos drabužius ir kitas detales skolinsimės, kai ką – siūsime“, - atskleidė režisierius.

A. Jagelavičiūtė sako, kad mažas filmo biudžetas jai – ne kliūtis ir puikiai aprengti aktorius galima net ir neivestuojant milijonų - drabužius galima ir skolintis, ir paieškoti realistiškai atrodančių dėvėtų drabužių, o ko trūksta - pasiūti.

„Taip visur dabar. Tai net nėra krizė, o tiesiog mūsų gyvenimo realybė. Tenka išmokti kurti kitaip, nesitaškyti pinigais – nėra tokios galimybės“, - konstatuoja Agnė.

Pirmą kartą pagrindinės kostiumų dailininkės pareigas kine gavusi Agnė jau pradėjo galvoti, kaip teks suktis su mažomis lėšomis. „Šiuo metu dar tik gilinuosi į scenarijų, paklausau elektroninės muzikos namie, jaunystę prisimenu, nes šiaip esu pakankamai nutolusi nuo subkultūrų, teks susipažinti iš naujo. Kol kas tiksliai negaliu pasakyti, kiek personažų teks aprengti, nes bus ir masinių scenų, su jomis reikės susitvarkyti. Žinoma, visų kostiumų tikrai nesiūsime. Žiūrėsiu pagal personažą – jeigu studentas, tai yra juk ir dėvėti drabužiai, negali jis būti visiškai naujais aprengtas. Jei ko nerasime, reikės siūti“, - apie debiutą kine DELFI pasakojo A. Jagelavičiūtė.

Agnė Jagelavičiūtė, spektaklio "Išvarymas“ užkulisiai

Paklausta, ar negaila, kad tiek jėgų atidavė tapybai, o dabar grįžo prie pirmosios savo specialybės – kostiumų dizaino – sako nei kiek nesigraužianti ir puikiai pritaikanti naujus įgūdžius.

„Mano kaip menininkės karjera pradėjus dirbti teatro ar kino kostiumų dailininke niekur nedingsta, toliau mokausi, tapau, darau darbus akademijai. Pastudijavus tapybą man dar lengviau su drabužiais dirbti, nes nėra taip, kad mokausi tik teptuku ir aliejiniais dažais tapyti. Tai šiuolaikinio meno teorijos studijos, kurios padeda suvokti, nuo ko prasideda įvaizdis. Ir patikėkite, jis prasideda tikrai ne nuo džinsų. Kino kadras, spalvos jame, yra smarkiai susiję su tapyba, todėl nesijaučiu nutolusi nuo savo pašaukimo“, - DELFI sakė A. Jagelavičiūtė.

Niujorke ir Paryžiuje studijavusį R. Zabarauską Lietuvoje išgarsino jo filmas „Porno Melodrama".

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (104)