„Gangnam Style“ šios pozicijos neužleido penkerius metus. Siurrealusis vaizdo klipas tapo toks populiarus, kad net viršijo tuometį „YouTube“ peržiūrų limitą (2 147 483 647) ir privertė bendrovę perprogramuoti jų skaičiuoklę.

Tačiau šį įrašą iš žiūrimiausiųjų sąrašo viršūnės išstūmė kitas muzikinis vaizdo klipas - reperio Wiz Khalifa ir dainininko Charlie Puth kūrinys „See You Again“.

Širdį verianti baladė jau sulaukė 2 895 373 709 peržiūrų, už nugaros palikusi Psi su 2 894 426 475 peržiūromis.

Daina „See You Again“ buvo sukurta filmui „Greiti ir įsiutę 7“ („Furious 7“). Ji skamba filmo pabaigoje, rodant pabaigos titrus, ir yra skirta pagerbti aktoriaus Paulo Walkerio, žuvusio autoavarijoje dar nebaigus filmuoti šios juostos, atminimą.

Vis dėlto tikėtina, kad „See You Again“ populiariausių „YouTube“ vaizdo įrašų sąrašo viršūnėje gali pabūti gana trumpai.

Vienas didžiausių konkurentų užimti šią vietą - puertorikiečių atlikėjo Luiso Fonsio (Luis Fonsi) vasaros hitas „Despacito“. 2,5 mlrd. peržiūrų jis surinko vos per šešis mėnesius, ir nėra jokių požymių, kad jo populiarumo augimo tempas lėtėtų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)