„Artimiausiu metu Šiauliuose, Kaune ir Vilniuje organizuosime „Lithuanian Echelon“ judėjimo narių susitikimus, miestuose klijuosime „30 Seconds to Mars“ simbolizuojančius plakatus. Taip pat darysime tokias akcijas, kuomet visi drauge atitinkamai sustodami formuosime gyvą jų simbolį – trikampį, taip vadinamą triadą“, – artimiausius planus atskleidžia „Lithuanian Echelon“ narė, daugelio akcijų iniciatorė ir organizatorė Lina Ožeraitytė.

Vos pasklidus žiniai apie Vilniuje įvyksiantį „30 Seconds to Mars“ koncertą, grupelė grupės gerbėjų internetinėje erdvėje skelbė „30 Seconds to Mars“ ar jos lyderį Jared‘ą Leto šlovinančius komentarus bei Vilniaus miestą papuošė plakatais, vaizduojančiais naujausią grupės simbolį – trikampį.

„30 Seconds to Mars“ turi išskirtinį ir labai stiprų gerbėjų būrį – tai tarsi savotiškas kultas. Visame pasaulyje įprasta, jog pasirodžius naujausiam grupės singlui ar kompaktinei plokštelei, jų gerbėjai visur klijuoja pačių pagamintus grupės simboliką vaizduojančius plakatus, lipdukus, dalina skrajutes.

Tokias iniciatyvas aktyviai palaiko ir skatina grupės nariai“, – situaciją komentuoja vienos iš garsiausių šiuo metu pasaulyje roko grupių koncertą Lietuvoje organizuojančios bendrovės „SEVEN Live“ generalinis direktorius Juras Vėželis.

„Mes iš „30 Seconds to Mars“ kas savaitę gauname laiškus, kuriuose būna ne tik naujausia informacija, susijusi su grupe ir jos veikla, bet ir įvairios siūlomos akcijos ir iniciatyvos. Dažniausiai jie siunčia įvairius sukurtus plakatus, kuriuos atsispausdinę, mes galėtume platinti mieste. Pavyzdžiui, ši savaitė yra paskelbta „Night of the hunter“ savaite, kurios metu mes esame kviečiami filmuoti filmukus ir siųsti jiems. Taip galime laimėti susitikimą su grupe“, – pasakoja L. Ožeraitytė.

Iš koncerto organizatorių Lietuvoje sužinoję apie aktyvius šalies gerbėjų veiksmus, „30 Seconds to Mars“ nariai savo gerbėjams Lietuvoje atsiuntė video sveikinimą bei asmeniškai pakvietė juos atvykti į rudenį vyksiantį savo koncertą.

„Milijonus gerbėjų visame pasaulyje turinčios roko grupės pasirodymo Lietuvoje jau laukia per 3000 bilietus į koncertą įsigijusių gerbėjų. Nors koncertas vyks tik rudens viduryje ir šiuo metu daugelis yra susirūpinę vasaros atostogomis, susidomėjimas „30 Seconds to Mars“ – didžiulis“, – sako J. Vėželis.

Sparčiai populiarėjantys „30 Seconds to Mars“ grupės vaikinai rengia koncertus ne tik didžiausiuose Amerikos, bet ir Europos miestuose, garsiausiuose muzikos festivaliuose, kur į stadionus ir arenas jų paklausyti kiekvieną kartą susirenka keliasdešimt tūkstančių gerbėjų.

Birželio 21 dieną vaikinai surengė savo pirmąjį koncertą Estijoje, kur „30 Seconds to Mars“ audringomis ovacijos pasitiko per 12 tūkst. gerbėjų minia, jų tarpe buvo nemažai gerbėjų ir iš Lietuvos.

„Jie nerealūs. Koncertas taip pat įspūdingiausias iš visų mano matytų. Jie sugeba sukurti tokią energetiką ir paskleisti tokią nuotaiką, jog visi susirinkę pamiršta viską pasaulyje. Tos kelios valandos, klausantis jų muzikos ir dainuojant kartu su Jared‘u Leto bei daugiatūkstantine fanų minia, manau, išties prilygsta kelionei į Marsą“, – teigė „30 Seconds to Mars“ koncertą Taline stebėjusi lietuvė Ieva.

„30 Seconds to Mars“ vaikinų trijulė savitą gerbėjų kultą, vadinamą „Echelon“ arba „The Mars army“, laiko tikrąją dovana bei vertybe, todėl nuolat aktyviai su jais komunikuoja, įtraukia į grupės veiklą. Pavyzdžiui, naujausiame jų albume „This is war“ esančioje dainoje „Closer to the edge“ skamba ne tik užburiantis Jared‘o Leto vokalas, bet ir drauge su juo dainuojančios šimtatūkstantinės fanų minios balsas.

„Man iš tikro nėra svarbu, kad mane prisimintų, tačiau, jei jau yra toks klausimas, norėčiau, kad mus, kaip grupę, prisimintų dėl bendruomenės, kurią mes suvienijome visame pasaulyje, dėl mūsų gerbėjų, bei to ypatingo ryšio, kuris mus su jais sieja“, – atsakydamas į vieno iš gerbėjų užduotą klausimą (dėl ko tu norėtum, kad jus, kaip grupę, prisimintų po to, kai jūsų nebebus?) teigė „30 Seconds to Mars“ lyderis Jared‘as Leto.

„Lithuanian Echelon“ veikia jau 5-erius metus ir turi daug aktyvių narių didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Pasak L. Ožeraitytės, aktyviausi šiauliečiai, kauniečiai, vilniečiai ir alytiškiai.

„30 Seconds to Mars“ koncertą Vilniuje organizuoja didžiausiai šalyje pramogų verslo kompanijų grupei „SEVEN Entertainment“, vienijančiai įvairiose pramogų srityse pirmaujančias Lietuvos bendroves, kurios užsiima arenų valdymu, renginių organizavimu ir bilietų platinimu, priklausanti bendrovė „SEVEN Live“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)