Pasak filmo prodiuserio Žilvino Naujoko, toks „Pakeliui?“ sugrįžimas į kino teatrus – ilgai ir kruopščiai planuotas žingsnis, buvęs ypač svarbus visai filmo kūrybinei grupei bei juostos išvysti nespėjusiems žiūrovams. Nors ir sulaukė teigiamų atsiliepimų, rudenį „Pakeliui“ neužsibuvo kino teatrų tinkleliuose, tad filmas nepasiekė daugybės adresatų. Žinoma, juosta sugrįžo atsišviežinusi – žiūrovams pateiktas naujas „Pakeliui?“ plakatas, šmaikštus anonsas bei kitokia reklaminė kampanija, kviečianti suteikti meilei antrą šansą.

„Neslepiame, jog tai tas pats filmas, kurį kino teatruose kai kas jau išvydo praėjusių metų pabaigoje, ką atspindi ir filmo šūkis. Dėl labai stiprios konkurencinės aplinkos, neaiškios pirmosios reklaminės kampanijos žinutės „Pakeliui?“ turėjo palikti kino teatrus jau po pirmųjų savaičių, nors publika jį sutiko puikiai“, – atvirai kalbėjo Ž.Naujokas.

Anot prodiuserio, „Pakeliui?“ renesansui daugiausia įtakos turėjo būtent žiūrovų norai. „Labai retas lietuviškas filmas sulaukia tiek teigiamų jį mačiusių žmonių atsiliepimų. Sprendimą pakartotinai filmą perleisti priėmėme tiek atsižveldami į tai, kad daug žiūrovų tiesiog nespėjo pamatyti filmo, jautėmės įsipareigoję prieš juos, taip pat norėjosi atiduoti duoklę filmo komandai, kuri atidavė save, tam, kad šis filmas gimtų“, – tvirtino Ž.Naujokas.

Su šūkiu „antras šansas pirmajai meilei“ romantinė komedija be instrukcijų su Jurgita Jurkute ir Mantu Jankavičiumi „Pakeliui?“ sugrįžta į Lietuvos „Forum Cinemas“ kino teatrus jau nuo liepos 10 dienos.

Naujasis trumpas, smagus ir vasariškas filmo „Pakeliui?“ anonsas:


Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)