Anonsas debiutavo rugsėjo 14 dieną 8 valandą ryto ir surinko milijonines peržiūras visose skaitmeninėse platformose: „YouTube“, „Facebook“, „Instagram“ ir t. t.

Per pirmąją jo debiuto valandą vien „Fifty Shades“ „Facebook“ paskyroje anonsas sulaukė daugiau kaip pustrečio milijono peržiūrų.

„Penkiasdešimt tamsesnių atspalvių“ pristatomasis filmukas buvo peržiūrėtas 39,4 milijono kartų Šiaurės Amerikoje, tačiau dauguma interneto žiūrovų buvo iš 32 tarptautinių rinkų, tokių kaip Jungtinė Karalystė, Meksika ir Prancūzija, kur jis sulaukė 74,6 milijono oficialių peržiūrų.

Iki tol sėkmingiausio pristatomojo filmuko titulas priklausė filmui „Žvaigždžių karai: galia nubunda“, kuris internete per 24 valandas buvo peržiūrėtas 112 milijonų kartų. Pastarasis įveikė jo paties anonsinio pristatomojo filmuko (angl. teaser trailer) pasiektą rekordą. Jis buvo parodytas 2015 metų balandį ir per pirmas 24 valandas buvo peržiūrėtas 88 milijonus kartų.

„Penkiasdešimt tamsesnių atspalvių“ į ekranus sugrąžins Jamie Dornano ir Dakotos Johnson personažus Kristianą Grėjų ir Anastasiją Styl. Filmas pastatytas pagal E. L. James bestseleriu tapusios trilogijos antrąją dalį. Pirmasis filmas „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ („Fifty Shades of Grey“) visame pasaulyje surinko apie 571 milijoną dolerių (643 milijonus eurų).

„Penkiasdešimt tamsesnių atspalvių“ premjera įvyks 2017 metų vasario 10 dieną.

Anonsas-rekordininkas:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)