Operatoriaus R.Greičiaus filmuoti T.Bekmambetovo „Sėkmės džentelmenai“ atkeliauja į Lietuvą

 (1)
Į Lietuvos kino teatrus atkeliauja naujoji rusų kriminalinė komedija „Sėkmės džentelmenai“ (rus. „Džentelmeny, udači!“), kurią prodiusavo ne tik tėvynėje, bet ir Holivude puikiai pažįstamas Rusijos kino kūrėjas Timuras Bekmambetovas.
Filmas "Sėkmės džentelmenai"
Filmas "Sėkmės džentelmenai"
© "Acmefilm"

Dirbdamas prieš šios juostos filmų „Nakties sargyba“, „Dienos sargyba“ ir „Eglutės“ autorius į komandą pakvietė vieną garsiausių lietuvių operatorių – Ramūną Greičių, patikėjęs jam pagrindinio operatoriaus rolę. Rusijos kino grandų ir žinomo Lietuvos kino meistro bendradarbiavimo rezultatą žiūrovai išvys per patį žiemos švenčių įkarštį – „Sėkmės džentelmenai“ gerą nuotaiką kino teatruose skleisti pradės gruodžio 28 dieną.

Naujoji juosta „Sėkmės džentelmenai“ tapo nemenku iššūkiu filmą „Tadas Blinda. Pradžia“ filmavusiam R.Greičiui, mat šis jo vaidybinis filmas – pirmasis filmuotas Rusijoje. Anot operatoriaus, labiausiai jį patraukė nuotaikingas „Sėkmės džentelmenų“ scenarijus.

Nuo pat pirmųjų paskelbimo apie projektą dienų internete pasklido nuomonė, kad šis filmas bus tarsi legendinių 1971-ųjų „Sėkmės džentelmenų“ (rus. „Džentelmeny udači“) perkūriniu, tačiau taip anaiptol nėra. Pasak filmo režisierių Aleksandro Baranovo ir Dmitrijaus Kiseliovo bei prodiuserio T.Bekmambetovo, „Sėkmės džentelmenai“, kuriuose pagrindinį vaidmenį atlieka puikus rusų aktorius ir komikas Sergejus Bezrukovas, yra ne perkūrinys, o visiškai naujas žvilgsnis į prieš keturis dešimtmečius matytą istoriją.

„Pradinė mintis buvo kurti Amerikos rinkai skirtą projektą anglų kalba, kuriame vaidintų amerikiečių aktoriai. Ilgą laiką taip manėme, kol užgimė idėja, sudominti šiuo filmu šiuolaikinį Rusijos ir kitų šalių žiūrovą. Atlikome apklausas ir išsiaiškinome, kad žmonės iki 15 metų apskritai praktiškai nežino, kas yra 1971-ųjų „Sėkmės džentelmenai“, o jei ir žino, filmas jiems neįdomus. Identiškas perkūrinys nebūtų aktualus, tad visus dialogus, situacijas, juokus perrašėmė šiuolaikiškai“, – Kinopoisk.ru sakė vienas režisierių D.Kiseliovas. „Gyvenimas, žmonės, jų poelgiai per daug pasikeitė, kad būtų įmanoma filmuoti žodis žodin perkurtą filmą, tad mums teko sušiuolaikinti pažįstamą istoriją“, – sakė „Sėkmės džentelmenų“ režisierius A.Baranovas.

„Sėkmės džentelmenų“ filmavimo darbai vasarą vyko Sankt Peterburge, vėliau dalis scenų įamžinta Afrikoje.

Filmo istorija

Jaunas vaikų centro animatorius Lioša Trioškinas – kiek vaikiško būdo, gyvenimo džiaugsmu trykštantis „hipsteris“. Paaiškėja, kad jis it du vandens lašai panašus į pavojingą vagį ir žudiką Smailiką (šią pravardę jis gavo už tai, kad auką prieš nužudydamas apdovanoja šypsena).

Piktadarys iš Sankt Peterburgo pavogia tautinį Kazachstano simbolį – Auksinio riterio šarvus. Jauna ir žavinga policijos leitenantė Irina Slavina suranda Liošą Trioškiną ir priverčia jį pagelbėti tyrimui. Pasirinkimo jis neturi, kitaip pačiam teks apsilankyti kalėjimo kameroje.

Šitaip Lioša atsiranda Egipte, kur kali du Smailiko bendrai – jaunas vagišius, optimistas Mucha ir grėsmingas Šatunas. Prasideda beprotiški nuotykiai – pabėgimas iš kalėjimo prisidengiant smėlio audra, lėkimas sunkvežimiais, persirenginėjimas... Netikėtai vėjavaikis Trioškinas supranta, kad iš atsakomybės neturinčio silpno žmogaus virsta tokiu, nuo kurio priklauso kitų gyvybė ir laisvė. Tačiau pasirodžius tikrajam Smailikui Liošai tenka kovoti už savo ir naujų draugų gyvybes ir, žinoma, už savo meilę.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Kino klubas

„Marvel“ visatos filmai: nuo blogiausio iki geriausio (12)

Beveik prieš dešimtmetį pasirodžiusi „Marvel“ studija sukrėtė Holivudą, pristatydama iki tol dar beveik niekur (galbūt išskyrus senuosius „Universal“ siaubo filmus) nematytą kino modelį, kurio dėka studija tuo pačiu metu sugeba kurti ir savarankiškus filmus, ir filmus, egzistuojančius tikrame pasaulyje. Nuo pat tada, kada Jonas Favreau 2008 metais pristatė pirmąją „Geležinio žmogaus“ (angl. „Iron Man“) dalį, „Marvel“ projektų tonas kardinaliai nepasikeitė, tačiau studija sugebėjo sukurti savo kokybe, žanru ir įdomumu stipriai besiskiriančius filmus, kurių iki šiol kinuose pasirodė jau dvylika, kartu surinkę daugiau nei 9 milijardus dolerių.

Į „Sidabrinė gervė“ statulėlę pretenduojanti kūrėja įkvėpimo ieško naujienų portaluose

Savo kolekcijoje jau du prestižinius „Sidabrinės gervės kiaušinius“ už geriausius studentiškus filmus turinti režisierė Marija Kavtaradzė šiais metais pretenduoja gauti pirmąją gervės statulėlę. Dažniausiai savo filmuose apie bendraamžius ir šiandienos pasaulį pasakojanti jauna kūrėja ir šį kartą nenutolo nuo kasdieniškų klausimų. Naujausiame savo trumpametražiame filme „Iglu“ M. Kavtaradzė žiūrovą nukelia į vieną Vilniaus mikrorajoną, kuriame stovi tikras eskimų namelis.

D. Johnson nepavyksta išsivaduoti iš „50 pilkų atspalvių“ šešėlio: vėl pamatysime intymiose scenose

Gegužės 6 dieną Lietuvos kino teatruose pasirodys kino gurmanų itin laukiamas, „Kino pavasario“ metu daugybės komplimentų sulaukęs filmas „Didesni purslai“. Filmo „Aš esu meilė“ režsierius, kuris surinko puikią aktorių komandą, čia tęsia aistringų santykių temą ir šį kartą nagrinėja, kas nutinka, jei geismo ir malonumo neįmanoma suderinti. Pagrindinį vaidmenį juostoje atliko Tilda Swinton bei Ralphas Fiennesas, bet šalia jų žibėjo ir niekaip iš „50 pilkų atspalvių“ šešėlio neišsivaduojanti Dakota Johnson.

„Aukšta klasė“ recenzija: potencialo neišnaudojęs filmas su turtinga idėja (13)

Televizinių projektų ir B kategorijos filmų „Mirties sąrašas“ ir „Mirties abėcėlė“, skirtų DVD lentynoms, o ne plačiam rodymui, režisierius Benas Wheatley pristato savo patį ambicingiausią karjeros projektą, kuriam pritarė ne tik studijos „Film4“ prodiuseriai, bet ir pats Britų kino institutas, skirdamas net 20% juostos biudžeto. Kartu su tokia galinga palyda kino kūrėjas buvo pasiryžęs ne tik nustebinti žiūrovus, bet kartu ir įnešti naujų vėjų utopinės temos trilerių žanre.

Siaubo trilerio „Sapnų demonai“ recenzija: pramoga, dėl kurios neteks gailėtis (3)

Intelektualaus ir kartu kraupiai atrodančio 2013 metų siaubo trilerio „Okulus“ kūrėjas Mike‘as Flanaganas sugrįžta su dar vienu perspektyviu siaubo žanro atstovu, kurio pamatu tampa ne vien banaliai atrodantys žiūrovus gąsdinantys elementai, bet ir gana originaliai atrodantis pasakojimas, kuris nutolsta nuo kitų panašių ir šlykščiai atrodančių mūsų dienų siaubo žanro kūrinių.