Kino teatruose - jau trečiasis korupcinės tematikos filmų festivalis „Drąsus žodis“

Balandžio 16 d. - gegužės 3 d. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje vyks garsių korupcinės tematikos filmų festivalis „Drąsus žodis“, kurį „Transparency International“ Lietuvos skyrius (TILS) organizuoja jau trečią kartą.
Kino teatruose - jau trečiasis korupcinės tematikos filmų festivalis „Drąsus žodis“
© "Forum Cinemas" nuotr.

Tris savaites vyksiančio ir po Lietuvą keliausiančio festivalio metu Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos žiūrovai galės pamatyti tikrais faktais paremtą istoriją apie vienos CŽV agentės kovą su nesąžiningais JAV politikais Doug Liman’o filme “Žaidimas be taisyklių” (angl. “The Fair Game”), Kanų kino festivalio publiką sužavėjusią John Hillcoat’o juostą “Virš įstatymo” (angl. “Lawless”) apie korumpuotą teisėsaugą sausojo įstatymo laikų Amerikoje ir kitus žiūrovų bei kritikų įvertintus filmus.

„Festivalio metu siūlome žiūrovams pažvelgti į korupciją ir skaidrumą per kino meno perspektyvą. Šiemet rodomi filmai meistriškai parodo, kaip dažnai nepastebima ir sunkiai įrodoma politikų, valstybės pareigūnų ir verslininkų korupcija neigiamai paveikia kiekvieno iš mūsų gyvenimą. Tikimės, jog mūsų festivalio lankytojai bus įkvėpti filmų herojų ir prisidės prie skaidresnio gyvenimo kūrimo mūsų šalyje“, - sako „Transparency International“ Lietuvos skyriaus vadovas Sergejus Muravjovas.

Festivalio filmuose vaidina vienos ryškiausių Holivudo žvaigždžių (George Clooney, Sean Penn, Naomi Watts, Ryan Gosling, Gary Oldman, Jessica Chastain, Tom Cruise ir kt.), kurių herojų istorijos pasakoja apie korupcijos priežastis, formas ir pasekmes bei kodėl žmonės pasirenka pasipriešinti korupcijai.

Festivalis žiūrovams filmų peržiūras nemokamai pristatys Vilniaus kino teatre „Pasaka“, Kauno kino teatre „Romuva“ bei Klaipėdos apskrities viešojoje I.Simonaitytės bibliotekoje.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Kino klubas

„Marvel“ visatos filmai: nuo blogiausio iki geriausio (8)

Beveik prieš dešimtmetį pasirodžiusi „Marvel“ studija sukrėtė Holivudą, pristatydama iki tol dar beveik niekur (galbūt išskyrus senuosius „Universal“ siaubo filmus) nematytą kino modelį, kurio dėka studija tuo pačiu metu sugeba kurti ir savarankiškus filmus, ir filmus, egzistuojančius tikrame pasaulyje. Nuo pat tada, kada Jonas Favreau 2008 metais pristatė pirmąją „Geležinio žmogaus“ (angl. „Iron Man“) dalį, „Marvel“ projektų tonas kardinaliai nepasikeitė, tačiau studija sugebėjo sukurti savo kokybe, žanru ir įdomumu stipriai besiskiriančius filmus, kurių iki šiol kinuose pasirodė jau dvylika, kartu surinkę daugiau nei 9 milijardus dolerių.

Į „Sidabrinė gervė“ statulėlę pretenduojanti kūrėja įkvėpimo ieško naujienų portaluose

Savo kolekcijoje jau du prestižinius „Sidabrinės gervės kiaušinius“ už geriausius studentiškus filmus turinti režisierė Marija Kavtaradzė šiais metais pretenduoja gauti pirmąją gervės statulėlę. Dažniausiai savo filmuose apie bendraamžius ir šiandienos pasaulį pasakojanti jauna kūrėja ir šį kartą nenutolo nuo kasdieniškų klausimų. Naujausiame savo trumpametražiame filme „Iglu“ M. Kavtaradzė žiūrovą nukelia į vieną Vilniaus mikrorajoną, kuriame stovi tikras eskimų namelis.

D. Johnson nepavyksta išsivaduoti iš „50 pilkų atspalvių“ šešėlio: vėl pamatysime intymiose scenose

Gegužės 6 dieną Lietuvos kino teatruose pasirodys kino gurmanų itin laukiamas, „Kino pavasario“ metu daugybės komplimentų sulaukęs filmas „Didesni purslai“. Filmo „Aš esu meilė“ režsierius, kuris surinko puikią aktorių komandą, čia tęsia aistringų santykių temą ir šį kartą nagrinėja, kas nutinka, jei geismo ir malonumo neįmanoma suderinti. Pagrindinį vaidmenį juostoje atliko Tilda Swinton bei Ralphas Fiennesas, bet šalia jų žibėjo ir niekaip iš „50 pilkų atspalvių“ šešėlio neišsivaduojanti Dakota Johnson.

„Aukšta klasė“ recenzija: potencialo neišnaudojęs filmas su turtinga idėja (13)

Televizinių projektų ir B kategorijos filmų „Mirties sąrašas“ ir „Mirties abėcėlė“, skirtų DVD lentynoms, o ne plačiam rodymui, režisierius Benas Wheatley pristato savo patį ambicingiausią karjeros projektą, kuriam pritarė ne tik studijos „Film4“ prodiuseriai, bet ir pats Britų kino institutas, skirdamas net 20% juostos biudžeto. Kartu su tokia galinga palyda kino kūrėjas buvo pasiryžęs ne tik nustebinti žiūrovus, bet kartu ir įnešti naujų vėjų utopinės temos trilerių žanre.

Siaubo trilerio „Sapnų demonai“ recenzija: pramoga, dėl kurios neteks gailėtis (3)

Intelektualaus ir kartu kraupiai atrodančio 2013 metų siaubo trilerio „Okulus“ kūrėjas Mike‘as Flanaganas sugrįžta su dar vienu perspektyviu siaubo žanro atstovu, kurio pamatu tampa ne vien banaliai atrodantys žiūrovus gąsdinantys elementai, bet ir gana originaliai atrodantis pasakojimas, kuris nutolsta nuo kitų panašių ir šlykščiai atrodančių mūsų dienų siaubo žanro kūrinių.