Didžiausia JAV vaizdo juostų pardavimo grandinė nusprendė nebepirkti šimtų tūkstančių papildomų filmo kopijų, be to, uždraudė "Amerikos grožybių" kopijas laikyti parduotuvių lentynose teigdama, kad visi norintys šią juostą įsigyti pirkėjai nuo šiol turės jos paprašyti pas pardavėją, o ne patys ieškoti ant prekystalių.
Šis nesutarimas tarp kompanijų kilo dėl labai jau kuklaus juostos video įrašų debiuto. Prieš kelias savaites "DreamWorks" juostos vaizdo kopijos uždirbo tik 6.8 milijonus dolerių, palyginus su 8.1 milijonus dolerių, kuriuos jau per pirmąją savaitę susišlavė "Fox" kompanijos juosta "Kovos klubas".
Taigi, nepavykus pasiekti susitarimo dėl pelno už prekybą vaizdo kasetėmis perskirstymo "Blockbuster" visgi nusprendė toliau platinti "Amerikos grožybes", tačiau atsisakė daryti bet kokias paslaugas "DreamWorks" ir padidinti prekybos šios juostos kopijomis apimtis. "Kai kuriose parduotuvėse, "Amerikos grožybių" kopijos yra visgi išdėliotos ant prekystalių," teigė "Blockbuster" atstovė Liz Greene, pridurdama, kad kaltinimai dėl to, kad juostos yra slepiamos po prekystaliais, yra perdėti.
Nepaisant "Blockbuster" strategijos, kino juostos "Amerikos grožybės" atžvilgiu, kompanija "DreamWorks" prisipažino, kad jos ryšiai su vaizdo įrašų platinimo gigantu yra stiprūs ir ateityje tikrai nepasikeis. Netrukus kino kompanija ketina pradėti derybas su "Blockbuster" dėl naujausio savo hito - "Gladiatoriaus" - vaizdo kasečių platinimo.