Sprendžiant iš jos skelbiamų nuotraukų, akivaizdu, kad nemažai laiko ir pastangų moteris skiria siekdama kuo įspūdingiau įsiamžinti egzotiškuose nuostabaus grožio pasaulio kampeliuose.

Vis dėlto iš pradžių šis iš Niukaslo, Naujojo Pietų Velso, kilęs modelis ir fotografė neturėjo nė menkiausių užmačių tapti populiariu socialinių tinklų veidu, o galop iš to ir pasipelnyti, rašo „The Daily Mail“.

Kalbėdama su Australijos laikraščio „Sydney Morning Herald“ žurnalistu, S. Earp papasakojo, kaip pavyko pelnyti šlovę svetainėje „Instagram“, ir atskleidė kai kuriuos ateities planus. Laikraštyje rašoma, kad kiekviena internete paskelbta nuotrauka dabar modeliui gali atnešti net 13 tūkst. eurų pelną.

Iš pradžių svetainė „Instagram“ S. Earp tebuvo priemonė emocijoms išreikšti. Kadangi vėliau ši jos veikla sudomino daugybę sekėjų, S. Earp tiki, kad taip įvyko sutapus tokioms aplinkybėms kaip laikas, sėkmė ir entuziazmas.

„Svetainėje „Instagram“ galėjau išlieti emocijas. Nieko nėra blogiau, kaip kaupti jas savyje. Sekėjams tiesiog patiko, kad neslepiu savo jausmų, – sakė S. Earp. – Prieš trejetą metų į mane kreipėsi vienos agentūros atstovas ir pasiteiravo, ar negalėtų manęs pasamdyti. Tikrai nustebau, kad užsiimdama tuo, kuo su malonumu užsiimu, galiu dar ir užsidirbti.“

S. Earp tvirtina niekada nekelianti apmokamų skelbimų, jei pati neišmėgina produkto, kurį reklamuoja, be to, prisipažįsta atsisakanti daugiau pasiūlymų nei kiti reklamuotojai, nes jai itin svarbus jos pačios įvaizdis.

Dėl puikių kadrų paplūdimyje sutartį jaunai moteriai pasiūlė pasirašyti firma „Alo Yoga“, tiekianti jogos užsiėmimams tinkamą aprangą.

Kalbėdama apie ateities perspektyvas, gražuolė iš Australijos sakė, kad didėjant sekėjų būriui, daugėja galimybių, taigi, kyla ir kiekvieno skelbimo įkainis. „Viskas vyksta spontaniškai. Nežinau, ko dar imsiuosi, bet galiu patikinti, kad dabartine savo veikla esu labai patenkinta“, – sakė S. Earp.

S. Earp sutiko pasidalyti savo sėkmės receptu ir atskleidė keletą paslapčių, kaip sukurti tobulą „Instagram“ puslapį.

Vienas iš svarbiausių dalykų, pasak S. Earp, yra ryškios ir aiškios nuotraukos.

„Vaizdas nuotraukose turi būti aiškus. Jei nuotraukos neryškios, jos tikrai nepatrauks dėmesio ir neišpopuliarės. Kartais tereikia palaukti, kol telefono fotoaparatas sufokusuos objektą ir tik tada nuspausti fotografavimo mygtuką“, – rašo S. Earp savo tinklaraštyje.

Ji yra bet kokių filtrų priešininkė: mano, kad vaizdas nuotraukose turi atrodyti kuo natūraliau.

„Instagram“ siūlomi filtrai suteikia dirbtinumo, todėl iš karto pastebėsi, jei bus pritaikytas filtras“, – mano S. Earp.

„Nors filtrai kartais suteikia nuotraukoms norimą įspūdį, negalima pamiršti, kad tai nėra burtų lazdelė. Jei natūralios nuotraukos jums ne prie širdies, paredaguokite jas telefono programa. Juk yra priemonių, suteikiančių nuotraukoms ryškumo ir patrauklumo. Jos ypač pagerina nufotografuotų maisto produktų išvaizdą“, – pataria S. Earp.
Daug reikšmės „Instagram“ puslapio išvaizdai turi ir profilio maketas.

S. Earp įsitikinusi, kad visas profilio archyvas turi būti pateiktas tinklelio formatu, o ne kaip informacijos santrauka.

Anot S. Earp, galima kurti paskyras su skirtingoms temoms skirtomis skiltimis. Pavyzdžiui, viena skiltis gali būti skirta pastaboms, antra – maisto nuotraukoms, o trečia – asmeninėms nuotraukoms.

Kaip įdomios paskyros pavyzdį ji pateikia maudymosi kostiumų gamintojo „Triangl“ paskyrą. Čia vienoje nuotraukoje nufotografuotas maudymosi kostiumą demonstruojantis modelis, o kitoje – paplūdimio ar kitoks gamtos vaizdas.

„Pasistenkite, kad visos nuotraukos būtų ryškios ir spalvingos“, – pataria S. Earp, nes, kaip pati įsitikino, laikantis šio principo pavyks sukurti vizualiai patrauklų profilį.

S. Earp taip pat pataria naudoti grotažymes, būtinai žymėti žmones ir su platforma elgtis kaip su bendruomene.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)