Anksčiau vykusioje mugėje lankytojams buvo sunku ir prasibrauti, kad galėtų apžiūrėti parduodamus drabužius, aksesuarus ar kitą atributiką. Šįkart, regis, apžiūrėti parduodamus daiktus galima visai laisvai, be spūsčių ir eilių.

Paskutinį pavasario sekmadienį vyksiančioje dizaino mugėje dalyvauja „Egyboy“, „Pykok“, „My Little Nature“, „Second ME“, „Fashion Square“, „Berry Lights“, „Make Heads Turn“, „Mama pasiuvo“, „MuseMuse“ ir dar daugiau nei šimtas dizainerių iš visų trijų Baltijos šalių. Jie mugės svečiams pristato originaliausius savo darbus ir naujausias 2016-ųjų vasaros sezono tendencijas.

„Idėja mugėje pristatyti ne tik lietuvių, bet ir Lietuvos kaimynų darbus kilo pastebėjus didžiulį užsienio šalių susidomėjimą – ne tik gauname daug užklausų dėl užsienio dizainerių dalyvavimo „Uptown Market“ mugėje, bet ir čia apsilankiusių užsieniečių pagyrų. Pavyzdžiui, balandžio mėnesį į mugę užklydę mados ir kelionių žurnalistai iš Šveicarijos buvo tiesiog apstulbinti kokybiškų lietuvių darbų ir industrinės mugės dvasios. Pagalvojome, o kodėl gi mugės nepaįvairinus dizaino darbais iš svečių šalių?“ – pasakojo viena „Uptown Market“ organizatorių Algina Navickaitė.

Šį kartą „Uptown Market“ vyksta dvejose erdvėse – menų fabriko „Loftas“ viduje ir kieme. Ten pat, „Lofto“ kieme, nuo 17 val. gerą susirinkusiųjų nuotaiką žada pakurstyti ir ant scenos užlipsianti vilniečių grupė „D'Mask“.

Ankstesnės mugės akimirkos:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)