„Dievulėliau, šiai merginai reikia nosies operacijos!“ – šūktelėjo jis, kai modelis dingo iš jo akiračio.
„Ne, – užtikrintai atkirto jo žmona. – Dėl to ji atrodo įdomiau, yra patrauklesnė“.

Modeliai jau nebėra tie dailių bruožų sutvėrimai, kokie anksčiau buvo. Po dešimtmečius trukusio taisyklingų proporcijų veidų propagavimo mados pramonė mielai renkasi išraiškingų nosių savininkes.

Patys populiariausi Europos dizaineriai, įskaitant „Gucci“ Alessandro Michele bei „Vetements“ ir „Balenciaga“ atstovą Demna Gvasalia, savo rudens kolekcijos pristatymui ant podiumo pasikvietė stipraus profilio savininkes.

„Lanvin“, „Proenza Schouler“ ir „Céline“ savo pavasario reklamos kampanijoms taip pat rinkosi išraiškingų veido bruožų gražuoles, pradedant Australijos atstove Julia Nobis ir baigiant Regitze Christensen iš Danijos. Tokie modeliai kaip Anna Cleveland ir Charlotte Lindvig taip pat nepaliko abejingų savo įsidėmėtinai išvaizdai.

Žinoma, teko nemažai nueiti nuo tada, kai Gisele Bundchen išgirdo turinti per didelę nosį, kad galėtų tapti modeliu. Tokius pokyčius nulėmė vis didėjantis palankumas kumpoms ir didelėms nosims. Amerikos plastikos chirurgų asociacijos duomenimis, nuo 2000 metų nosies operacijų skaičius krito 44 procentais.

N. Tabbalas teigia, kad jo pacientai prašo vos pastebimo, išlaikančio pusiausvyrą darbo. „Stengiamės daryti nosis, kurios yra struktūriškos, gerai atrodo senstant, – sakė specialistas leidiniui „The Post“. – Jeigu jos atrodo tarsi neliestos, misija atlikta“.

Kodėl didelės nosys atrodo patraukliai? Viena vertus, jos padeda dizaineriams išreikšti jų prekės ženklo tapatybės išskirtinumą, be to, ši tendencija taip pat susijusi su tūkstantmečių sandūroje įsiviešpatavusiu unikalumo ir saviraiškos propagavimu. Tiesą sakant, tokios kompanijos kaip „Gucci“ renkasi modelius ne vien su iškiliomis nosimis, bet ir su strazdanomis, kreivais dantimis ar kitais išskirtiniais bruožais.

„XX amžiaus pabaigoje gimusieji yra įvairiapusiškiausia karta, kokią iki šiol turėjome, – įsitikinusi „Boston Consult Group“ generalinė direktorė Christine Barton, vadovaujanti pasauliniam vadinamosios Y kartos tyrimui. – Tai karta, kuri švenčia skirtumus. Jie vertina tai, kas skiriasi nuo to, kas istoriškai buvo tradiciška“.

Socialinė žiniasklaida, demonstruodama „tikrų“ išvaizdų įvairovę, taip pat čia atlieka svarbų vaidmenį. Šiais laikais atrankų vadovai ir madingi prekės ženklai „šviežių veidų“ greičiau jau ieško „Instagram“, nei gatvėje. „Diesel“ ir „Marcas Jacobsas“ jau prieš kelerius metus savo kampanijoms modelius atrenka pagal asmenukes.

Atrankų vadovas Jamesas Scully ieško „keistų merginų“. „Prieš dešimt metų būčiau pasijuokęs, jeigu kuri nors iš šių merginų būtų atėjusi į agentūrą“, – tikina J. Scully, kuris formuoja Tomo Fordo ir Stellos McCartneu mados pristatymų modelių sudėtį.

Vis dėlto, mados industrija tokio grožio merginų iki galo atviromis rankomis nepriima. „Tos merginos niekada neprasimuša, – tikina J. Scully. – Jos niekada netampa „Vogue“ merginomis.

Mada vis dar įsimylėjusi tokias gražuoles kaip Karlie Kloss ir Kendall Jenner, kurioms po senovei tenka liūto dalis, jei kalbėsime apie sutartis ar darbą prestižiniuose leidiniuose. Vis dėlto, yra keletas išimčių.

Viena jų – Julia Nobis, pradėjusi savo karjerą 2009 metais. Erelio nosį turinti šviesiaplaukė pernai metais podiumu žygiavo net 33 madų pristatymuose, taip pat dirbo penkiose pavasario reklamos kampanijose. Jos žvaigždiška karjera negali nesuteikti vilties toms moterims, kurios nebijo išsiskirti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)