Šiais metais žiūrovų laukia 19 intriguojančių etapų, o iki gegužės pirmos dienos paaiškės, ar šis sezonas taps rekordiškai ilgas. Juk dėl neramumų šalyje atšauktos kovo 13 dieną turėjusios įvykti Bahreino didžiojo prizo lenktynės gali būti perkeltos į rugpjūčio ar lapkričio mėnesį.

Naujajame sezone laukia nemažai techninio reglamento pasikeitimų. Po metų pertraukos grąžinama Kinetinės energijos rekuperacijos sistema (KERS), įdiegtas dvigubo difuzoriaus draudimas, nors būtent šis bolido elementas, pirmą kartą įdiegtas dar 2009 metų „Brawn GP“ automobiliuose, padėjo ne tik šiai komandai laimėti Konstruktorių taurę, bet ir Jensonui Buttonui tapti pasaulio čempionu.

Viena labiausiai intriguojančių naujovių – reguliuojamas galinio sparno elementas, kuris turėtų palengvinti lenkimus trasose. Tiesa, nebeliks vadinamojo ortakio, kuris keitė galinio sparno efektyvumą. Minėtas oro kanalas leido įgyti greičio persvarą tiesiosiose bei padėjo lenkti varžovus. Tačiau FIA nusprendė uždrausti visas sistemas, įrenginius bei procedūras, kuriomis pilotai savo judesiais keisdavo bolidų aerodinamines charakteristikas.

Ir dar vienas labai svarbus veiksnys – naujas padangų tiekėjas. Dar praėjusių metų pabaigoje kompanijai „Bridgestone“ pasitraukus iš Formulės 1 paaiškėjo, kad „šventa vieta“ laisva ilgai nebus, ją užėmė „Pirelli“. Ši italų kompanija žada gana radikalius sprendimus. Nors šių metų padangos ir bus tų pačių gabaritų kaip ir pernai, jų charakteristikos keisis. Tai tikrai veiks bolido elgseną, be to, jau dabar aiškėja, kad pilotams vargu ar užteks dviejų sustojimų per lenktynes, nes skirtingų tipų padangų dėvėjimosi diapazonas gana platus. Nors ir šiais metais išlieka draudimas papildyti degalų lenktynių metu, akivaizdu, jog sustojimo techninio aptarnavimo zonoje reikšmė vėl išaugs.

Nors komandų skaičius šiemet ir nepasikeitė, net 5 nauji pilotai išbandys vienus greičiausių pasaulio automobilių. Dar tiek pat lauks savo galimybės per laisvąsias treniruotes. Niekas kol kas negali atsakyti, kuris iš pilotų sezono pabaigoje šoks galutinės pergalės šokį, tačiau naujasis Formulės 1 čempionas Sebastianas Vettelis - vienas iš pagrindinių kandidatų pakartoti tai dar kartą. Dar praėjusią savaitę jis pratęsė sutartį su „Red Bull“ ekipa iki 2014 metų ir kartu su australu Marku Webberiu pasistengs komandai iškovoti antrą Konstruktorių taurę iš eilės.

Žiemos testų metu gerą formą demonstravo „Ferrari“ pilotai, vilčių gerai pasirodyti turi ir „Mercedes“ ekipa su Michaeliu Schumacheriu priešakyje, o kur dar kitų komandų tikslai ir svajonės. Kalbėta, kad praėjusių metų sezonas, buvo vienas geriausių per pastaruosius keliolika metų. Panašu, kad sėkmė gali lydėti ir toliau.

Net 95 tiesioginės transliacijos ir visos svarbiausios akimirkos – per skaitmeninės televizijos „Viasat“ sporto kanalą „Viasat Sport Baltic“. Jau kovo 25 d. 3.30 val. ryto – pirmoji transliacija iš Australijos, Melburno Albert Park trasos. Lenktynių vaizdo įrašą aistruoliai galės pamatyti sekmadieniais 19 val. per TV6.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją