Kai Lina su vyru Lietuvoje įkūrė limuzinų verslą, tokių automobilių šalyje beveik nebuvo, o jų paklausa vestuvėms ir kitoms šventėms vis augo. Pokalbio herojė pasakoja, kad vyrai anuomet jai reikšdavo pagarbą, moterys pavydėdavo, gatvėse praeiviai prašė kartu nusifotografuoti... Lina buvo pirmoji ir ilgą laiką vienintelė limuzinų vairuotoja moteris. Baublių verslas klestėjo: daug kas būtent dėl gražuolės moters vairuotojos rinkdavosi jų limuzinų nuomos kompaniją.

Dar po kurio laiko moteris tapo Ryčio Cicino vairuotoja, susipažino su daugybe Lietuvos garsenybių. Lina daugiau nei kas kitas žinojo apie asmeninį R. Cicino gyvenimą, apie jo draugus, apie uždarbius ir prabangą, kuri jį visą laiką supo. „Tuo metu atrodė, kad esu svarbi pramogų pasaulio dalis. Net negalėjau pagalvoti, kad kada nors gyvenimas taps sunkus, kad teks emigruoti“, – prisipažįsta moteris.

Tačiau limuzinų laikai baigėsi. Liną ir jos šeimą ištiko krizė, o tai reiškė didelius pokyčius. Pradėję gyvenimą Anglijoje, Lina ir jos vyras Juozas nebijojo sunkumų, jie buvo pasirengę bet kam, kad tik galėtų normaliaI atsistoti ant kojų, aprūpinti save ir vaikus. Barmenės darbas, kurį vos atvykusi gavo, Linai buvo ne tik pinigų šaltinis, bet ir savotiška išlikimo emigracijoje mokykla.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)