"Tai greičiausiai parduodama knyga, kokią tik esame turėję", - sakė didžiausio britų knygynų tinklo "WH Smith" atstovė. Šeštadienį pasirodžiusios "Hario Poterio ir Fenikso brolijos" (Harry Potter and the Order of the Phoenix) pristatymas buvo pripažintas didžiausia pasaulyje reklamine knygos kampanija.

"Per kiekvieną sekundę mes pardavėme daugiau nei aštuonis egzempliorius, - sakė knygyno atstovė naujienų agentūrai "Reuters". - Išankstinių užsakymų gauta dešimt kartų daugiau, negu prieš tai buvusios Hario Poterio knygos".

Tačiau "poteriomanija" neapsiribojo vien stebukladario gimtine.

Interneto mažmeninės prekybos portalas "Amazon" praneša, kad penktoji knyga apie Harį Poterį pagerino ligtolinius pardavimo internetu rekordus - visame pasaulyje ją iš anksto užsisakė daugiau kaip 1,3 mln. skaitytojų.

Pasirodžiusi knyga pasaulyje sukėlė tikrą pirkimo karštinę, tuo tarpu vaikai gavo išties didžiulį "skanėstą" - naujausioje istorijos dalyje yra apie 255 tūkst. žodžių, o knygos dydis prilygsta nemažai plytai.

Kritikai skundžiasi, kad knyga, kurią jie jau spėjo praminti "Haris Poteris ir pažadų puodas" (Harry Potter and the Crock of Hype), tapo ciniškos rinkodaros šedevru.

Nepaisant to, skaičiai pribloškiantys: naujoji saga išspausdinta trylikos milijonų egzempliorių tiražu, o Sidnėjaus ir Johanesburgo, Frankfurto ir Kvala Lumpūro vaikai laukia nesulaukia, kada galės paimti knygą į rankas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją