Tai kūrybiškas bei stilingas prekių ženklas, kuriame susilieja mada, dizainas, tradicijos ir inovacijos.

Naujasis prekės ženklas papildo Italijoje gaminamų („Made in Italy“) akinių rinkos produktų spektrą, atnaujindama klasikines ikonines formas, sukurdama gyvenimo būdą atspindinčius gaminius bei eksportuodama itališką stilių į kitas pasaulio šalis.

Šiais metais kolekcija stipriai praturtinta naujais modeliais ir yra viena iš plačiausių akinių rinkoje pristatomų kolekcijų, kuri apima įvairius kainų lygius bei išrankiausių klientų poreikius.

Naujoji saulės akinių kolekcija išsiskiria šiuolaikiškų elementų derinimu su amatininkų meistriškumu bei pasižymi plačiu korekcinių rėmelių ir saulės akinių pasirinkimu. Tai elegantiškesnė ir labiau rafinuota kolekcija, kurioje vyrauja raštai ir spalvos bei stipriai išreikšta vintažo dvasia.

Labiausiai „Italian Independent“ prekės ženklą pasaulyje išgarsino aksomo efektas (The Velvet effect). Medžiaga, panašia į aksomą yra dengiami naujausių formų ir perkamiausi kolekcijų modeliai. Nuolat tobulindama dizainą ir technologijas, kompanija kasmet „išgauna“ švelnesnį ir vis labiau atsparesnį aksomo efektą, ir tai yra išskirtinis bei stipriausias kompanijos bruožas.

Ypatingo dėmesio nusipelno Combo gaminių nuo saulės grupė: metalinės detalės ties smilkiniais ir plastiko frontalė. Be to, paryškinta frontalė suteikia rėmeliui netgi šaltesnį ir ypatingą retro įvaizdį.

Naujojo prekės ženklo bestselerių „I-Thin“ gaminių grupėje pristatomi du pogrupiai: „I-Thin Square“ ir „I-Thin Round“. Pirmojoje linijoje vyrauja keturkampiai profiliai, futuristinės formos, plokščias viršunosės tiltelis, ryškios spalvos ir metalinis pasviro brūkšnio - taško - pasviro brūkšnio logotipas ties smilkiniais. Aptakūs profiliai, vintažinės formos ir spalvos bei nugludinti baigiamieji akcentai yra būdingi „I-Thin Round“ linijos akiniams, kur metalinis logotipas pirmą kartą atvaizduotas priekyje.

I•I EYEWEAR – antrasis prekių ženklas - atspindi svarbią šio sezono naujosios kolekcijos raidą, kurioje gausu įvairių formų ir skaitmeniniu būdu išgautų madingų raštų. Tokiu būdu akiniai yra būdas visiems laisvai išreikšti savo asmenybę.

Šios kolekcijos įkvėpimas yra Indija. Kolekcijoje dominuoja gyvybingos spalvos ir rytietiški motyvai, kuriais puošiamos šiuolaikiškos, madingos formos. Vaikiška linija I•I EYEWEAR pristato spalvingas ir linksmas formas.

Karščiausia gamintojo naujiena - „Adidas Originals“ akinių kolekcija, kuri buvo pirmą kartą pasauliui pristatyta šių metų sausį „Opti-Munich“ parodoje Vokietijoje, - dabar jau ir Lietuvoje. Kolekciją įkvėpė kūrybiškumas ir „Adidas Originals“ gatvės stiliaus ekspresyvumas. Šie akiniai nuo saulės, sukurti iš lengvo polimero su guminėmis detalėmis, yra tarsi nuolanki pagarba „Originals“ didžiam sportbačių palikimui.

Kolekcijoje atsispindi abiejų prekių ženklų pagrindinės vertybės, kruopščiai derinant inovaciją ir tradiciją, siekiant sukurti modernių akinių nuo saulės liniją naudojant šiuolaikiškus gamybos metodus: dvikomponentę injekciją ir didelės raiškos skaitmeninį spausdinimą.

Naujųjų kolekcijų saulės akinių jau dabar galima įsigyti didžiausiose optikos ir mados parduotuvės Baltijos šalyse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)