Mindaugas Lapinskas

22 straipsnių

Kristina Pocytė, laida „Delfi diena“, Agnė Vasiliauskaitė

Kandidatuodamas į prezidento postą Gitanas Nausėda sakė norintis vienyti tautą. Ar noras vienyti iš tiesų netapo skaldymu? Šią savaitę skelbta, kad „Globalios Lietuvos“ apdovanojimų laureatai atsisako priimti šį apdovanojimą iš prezidento Gitano Nausėdos. Komunikacijos specialistas Arūnas Armalis „D...

Saulius Jovaišas, laida „Boso valanda“

Kaip atrodo tipiška rinkodarinė pozicionavimo formulė? Mes būsime kompetentingi, žali, socialiai atsakingi, istoriški, draugiški ir daug kitokių panašių žodžių. Tačiau ši formulė negalioja politinėje komunikacijoje, nes žmonės nenori domėtis politikų programomis. Todėl politinėje komunikacijoje visą...

Arūnas Milašius

Nekilnojamojo turto pardavėjai sako, kad norint paskatinti pardavimus, vienas iš efektyviausių būdų ne mažinti viso objekto kainą, bet pasiūlyti kokį nors vertingą „nemokamą“ priedą – būsto įrengimą, nuolaidą automobilio parkavimo vietai ar padovanoti sandėliuką.

Mažmeninės prekybos tinklui „Prisma“ traukiantis iš Lietuvos, rinkodaros ir komunikacijos ekspertas Mindaugas Lapinskas teigia, kad toks suomių verslininkų žingsnis didesnio poveikio mūsų šaliai neturės. Kita vertus, naujų žaidėjų Lietuvos mažmeninėje rinkoje tikėtis sunku.

Marijus Širvinskas, LRT televizijos laida „Pinigų karta“

„Tarybinės“ dešros ir kiti šio prekės ženklo mėsos gaminiai – itin populiarūs. Daliai žmonių jų pavadinimas kelia nostalgiją, kitiems – pasipiktinimą. Specialistai mano, kad šis prekės ženklas yra laikinas, mat po dešimtmečio kito nebeliks dabartinių jo vartotojų. Jaunimui pavadinimas „tarybinis“ ja...