29 kilogramų atsikračiusi alytiškė: laikiausi trijų taisyklių

 (84)
Alytiškė Valeta Urbonienė sau ir kitiems įrodė: jeigu nori pasikeisti, svorį numesti visai nesunku.
© Shutterstock nuotr.

Daugiau kaip šimtą kilogramų svėrusi moteris, pakeitusi keletą dalykų savo mityboje, iš karto pastebėjo pirmuosius rezultatus. O pradėjusi sportuoti, netruko atsikratyti daugiau kaip 20 kilogramų antsvorio.

V. Urbonienė savo sėkmės istorija nusprendė pasidalinti ir su kitais alytiškiais. Moteris tiki, kad jos pavyzdys gali įkvėpti ne vieną (kaip moteris atrodo šiandien ir prieš pokyčius galite pamatyti čia.)

„Viskas prasidėjo 2015 metų liepos mėnesio pabaigoje. Svėriau 114 kg. Susirūpinau sveikata, nes turėjau aukštą spaudimą, skaudėjo sąnarius, kamavo nuolatinis nuovargis. Supratau, kad reikia kažką keisti, pradedant mityba. Atsisakiau riebaus maisto, kiaulienos, sumažinau porcijas, neužkandžiavau vėlai vakare. Rezultatai pradėjo matytis jau po kelių savaičių.

Vėliau, paskatinta dukros, lapkričio mėnesį, kreipiausi į trenerę Rūtą Karkauskaitę dėl asmeninio mitybos plano sudarymo, nes jaučiau, kad reikia profesionalaus patarimo ir motyvacijos. Kadangi norėjau dar geresnių rezultatų, nutariau nueiti į sporto klubą“.

Buvo nedrąsu, nejauku, nes kompleksavau dėl amžiaus (man 55 metai), dėl svorio ir kad nemokėsiu sportuoti. Kompaniją palaikė dukra, todėl vis labiau ir labiau susidraugavau su aplinka, trenerėmis ir kitomis moterimis.

Pora savaičių sportavau pagal bazinę programą, vėliau – pagal Rūtos man sudarytą asmeninę sporto programą. Pradėjau nuo 3 kartų per savaitę – savijauta ženkliai pagerėjo, todėl nusprendžiau sportuoti kiekvieną darbo dieną. Programą papildėme kardio treniruotėmis, kurias atlieku 2 kartus per savaitę.

Atėjimas į klubą sutapo su jame paskelbtu konkursu „ Lieknėk – laimėk!”- tai dar labiau įkvėpė laikytis sveikų įpročių.

Konkursas truko 3.5 mėn. Atsikračiusi 20 kilogramų, laimėjau pirmą vietą ir buvau apdovanota 3 mėnesių neribota naryste lankytis klube nemokamai! Iš viso netekau 29 kg!

Dalinuosi savo pasiekimu, nes savo pavyzdžiu noriu parodyti, kad pasikeisti galima, tik reikia norėti ir pasinaudoti profesionalia pagalba.

Dėkoju dukrai Justinai, trenerei Rūtai ir visam „ŠaulėGYM“ už motyvaciją ir patarimus, lieknėjant ir atrandant save”, - apie tai, kaip pavyko sulieknėti, pasakojo alytiškė.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Sveikas kūnas

Nustebsite, kur slepiasi kalorijos: patarimai, padėsiantys sulieknėti be kančių (9)

Visi turime įpročių, kai kurių nė nepastebime. Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad kasdieniai įpročiai nieko bendra neturi su dietomis ar antsvoriu, vis dėlto persvarstykite juos. Laikykitės tų, kurie be didelių pastangų padės jums atsikratyti nereikalingų papildomų kilogramų.

Plintančios mados pasekmės gali būti liūdnos: kas bus, jei atsisakysime pieno produktų? (41)

Vieno produkto ar produktų grupės panaikinimas iš savo mitybos raciono negali atnešti naudos, LRT RADIJUI sako gydytoja dietologė Daiva Pipiraitė-Lazarevičienė.

Vilnietė išdrįso prabilti apie siaubą, laukusį po gimdymo: sako – pakentėk (326)

„Visos pagimdė, nemirsi ir tu“, - būtent taip raminamos būsimos mamos, kurios su nerimu laukia pirmojo gimdymo. Į DELFI redakciją vienu metu kreipėsi dvi skirtingose sostinės gydymo įstaigose gimdžiusios moterys, kurių teigimu, neužtenka vien sėkmingai priimti gimdymo. Moterims šiuo svarbiu gyvenimo metu yra būtina ir pagarba, pagalba, supratimas.

Paprasti patarimai, kad šiąnakt miegotumėte kaip kūdikis (53)

Visi žino, kad geras miegas yra esminė sveiko ir subalansuoto gyvenimo būdo dalis. Australijos gydytoja Libby Weaver pasidalijo patarimais, kurie padės jums mėgautis kokybiškesniu nakties miegu.

Registruojama vis daugiau žmonių, kuriems ligą sukėlė darbas (10)

Lietuvos Respublikos profesinių ligų valstybės registre 2016 m. užregistruotas 461 profesinės ligos atvejis, iš jų 307 atvejai – raumenų ir skeleto sistemos ligos, praneša Higienos instituto specialistai, balandžio 28-ąją minint Pasaulinę darbuotojų saugos ir sveikatos dieną.