29 kilogramų atsikračiusi alytiškė: laikiausi trijų taisyklių

 (83)
Alytiškė Valeta Urbonienė sau ir kitiems įrodė: jeigu nori pasikeisti, svorį numesti visai nesunku.
29 kilogramų atsikračiusi alytiškė: laikiausi trijų taisyklių
© Shutterstock nuotr.

Daugiau kaip šimtą kilogramų svėrusi moteris, pakeitusi keletą dalykų savo mityboje, iš karto pastebėjo pirmuosius rezultatus. O pradėjusi sportuoti, netruko atsikratyti daugiau kaip 20 kilogramų antsvorio.

V. Urbonienė savo sėkmės istorija nusprendė pasidalinti ir su kitais alytiškiais. Moteris tiki, kad jos pavyzdys gali įkvėpti ne vieną (kaip moteris atrodo šiandien ir prieš pokyčius galite pamatyti čia.)

„Viskas prasidėjo 2015 metų liepos mėnesio pabaigoje. Svėriau 114 kg. Susirūpinau sveikata, nes turėjau aukštą spaudimą, skaudėjo sąnarius, kamavo nuolatinis nuovargis. Supratau, kad reikia kažką keisti, pradedant mityba. Atsisakiau riebaus maisto, kiaulienos, sumažinau porcijas, neužkandžiavau vėlai vakare. Rezultatai pradėjo matytis jau po kelių savaičių.

Vėliau, paskatinta dukros, lapkričio mėnesį, kreipiausi į trenerę Rūtą Karkauskaitę dėl asmeninio mitybos plano sudarymo, nes jaučiau, kad reikia profesionalaus patarimo ir motyvacijos. Kadangi norėjau dar geresnių rezultatų, nutariau nueiti į sporto klubą“.

Buvo nedrąsu, nejauku, nes kompleksavau dėl amžiaus (man 55 metai), dėl svorio ir kad nemokėsiu sportuoti. Kompaniją palaikė dukra, todėl vis labiau ir labiau susidraugavau su aplinka, trenerėmis ir kitomis moterimis.

Pora savaičių sportavau pagal bazinę programą, vėliau – pagal Rūtos man sudarytą asmeninę sporto programą. Pradėjau nuo 3 kartų per savaitę – savijauta ženkliai pagerėjo, todėl nusprendžiau sportuoti kiekvieną darbo dieną. Programą papildėme kardio treniruotėmis, kurias atlieku 2 kartus per savaitę.

Atėjimas į klubą sutapo su jame paskelbtu konkursu „ Lieknėk – laimėk!”- tai dar labiau įkvėpė laikytis sveikų įpročių.

Konkursas truko 3.5 mėn. Atsikračiusi 20 kilogramų, laimėjau pirmą vietą ir buvau apdovanota 3 mėnesių neribota naryste lankytis klube nemokamai! Iš viso netekau 29 kg!

Dalinuosi savo pasiekimu, nes savo pavyzdžiu noriu parodyti, kad pasikeisti galima, tik reikia norėti ir pasinaudoti profesionalia pagalba.

Dėkoju dukrai Justinai, trenerei Rūtai ir visam „ŠaulėGYM“ už motyvaciją ir patarimus, lieknėjant ir atrandant save”, - apie tai, kaip pavyko sulieknėti, pasakojo alytiškė.

alytusplius.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Sveikas kūnas

Populiarėja naujas užsiėmimas: atrodo nesudėtingai, bet dirba visi raumenys (5)

Jau nuo senų laikų žmones žavėjo mintis pakilti virš žemės. Ne tik pakilti, bet ir išsilaikyti. Daugmaž nuo 1980-ųjų tuo pagrindu tapo ir plona juosta, lynas, o šis užsiėmimas pramintas vaikščiojimu lynu (ang. slacklining).

Dietologė: kai kurias sultis reikia gerti šaukšteliais, o ne stiklinėmis (11)

Visada pirmenybę teikite patiems vaisiams ar daržovėms, o ne jų sultims, pataria dietologė Jūratė Dobrovolskienė. Nes, pavyzdžiui, aktyviausi antioksidantai būna obuolių luobelėse. Dietologė taip pat įspėja, kad jokiu būdu negalima sulčių gerti kaip vandens ir negalima gerti tik vienos rūšies vaisių ar daržovių sulčių.

Vokietijos sostinė – naujasis veganų rojus (25)

Ilgą laiką Europos technomuzikos ir naktinio gyvenimo sostine laikytas Berlynas į savo „gyvenimo aprašymą“ įtraukė dar vieną punktą: miestas tampa tikru veganų rojumi.

Iš masažo salono – į ligoninę: įvardijo pavojingiausią techniką (53)

Masažų procedūros leidžia natūraliu būdu – be medikamentų ar chirurginių intervencijų – gydyti žmogaus kūną, todėl yra rekomenduojamos ir taikomos pacientams dėl įvairiausių priežasčių. Ši universalaus poveikio procedūra laikoma seniausiu gydymo metodu, praktikuojama ir kaip medicininė, ir kaip kosmetinė kūno priežiūros priemonė.

Nustebsite, kiek būtina sportuoti norint išvengti ligų (13)

„The BMJ“ paskelbtas tyrimas įrodo, kad egzistuoja glaudus ryšys tarp fizinio aktyvumo ir penkių dažniausiai pasitaikančių ligų. Paaiškėjo, kad naudos iš sporto gausime tik tada, jei judėsime daug daugiau nei šiuo metu rekomenduoja sveikatos priežiūros specialistai, skelbia yahoo.com.