29 kilogramų atsikračiusi alytiškė: laikiausi trijų taisyklių

 (83)
Alytiškė Valeta Urbonienė sau ir kitiems įrodė: jeigu nori pasikeisti, svorį numesti visai nesunku.
29 kilogramų atsikračiusi alytiškė: laikiausi trijų taisyklių
© Shutterstock nuotr.

Daugiau kaip šimtą kilogramų svėrusi moteris, pakeitusi keletą dalykų savo mityboje, iš karto pastebėjo pirmuosius rezultatus. O pradėjusi sportuoti, netruko atsikratyti daugiau kaip 20 kilogramų antsvorio.

V. Urbonienė savo sėkmės istorija nusprendė pasidalinti ir su kitais alytiškiais. Moteris tiki, kad jos pavyzdys gali įkvėpti ne vieną (kaip moteris atrodo šiandien ir prieš pokyčius galite pamatyti čia.)

„Viskas prasidėjo 2015 metų liepos mėnesio pabaigoje. Svėriau 114 kg. Susirūpinau sveikata, nes turėjau aukštą spaudimą, skaudėjo sąnarius, kamavo nuolatinis nuovargis. Supratau, kad reikia kažką keisti, pradedant mityba. Atsisakiau riebaus maisto, kiaulienos, sumažinau porcijas, neužkandžiavau vėlai vakare. Rezultatai pradėjo matytis jau po kelių savaičių.

Vėliau, paskatinta dukros, lapkričio mėnesį, kreipiausi į trenerę Rūtą Karkauskaitę dėl asmeninio mitybos plano sudarymo, nes jaučiau, kad reikia profesionalaus patarimo ir motyvacijos. Kadangi norėjau dar geresnių rezultatų, nutariau nueiti į sporto klubą“.

Buvo nedrąsu, nejauku, nes kompleksavau dėl amžiaus (man 55 metai), dėl svorio ir kad nemokėsiu sportuoti. Kompaniją palaikė dukra, todėl vis labiau ir labiau susidraugavau su aplinka, trenerėmis ir kitomis moterimis.

Pora savaičių sportavau pagal bazinę programą, vėliau – pagal Rūtos man sudarytą asmeninę sporto programą. Pradėjau nuo 3 kartų per savaitę – savijauta ženkliai pagerėjo, todėl nusprendžiau sportuoti kiekvieną darbo dieną. Programą papildėme kardio treniruotėmis, kurias atlieku 2 kartus per savaitę.

Atėjimas į klubą sutapo su jame paskelbtu konkursu „ Lieknėk – laimėk!”- tai dar labiau įkvėpė laikytis sveikų įpročių.

Konkursas truko 3.5 mėn. Atsikračiusi 20 kilogramų, laimėjau pirmą vietą ir buvau apdovanota 3 mėnesių neribota naryste lankytis klube nemokamai! Iš viso netekau 29 kg!

Dalinuosi savo pasiekimu, nes savo pavyzdžiu noriu parodyti, kad pasikeisti galima, tik reikia norėti ir pasinaudoti profesionalia pagalba.

Dėkoju dukrai Justinai, trenerei Rūtai ir visam „ŠaulėGYM“ už motyvaciją ir patarimus, lieknėjant ir atrandant save”, - apie tai, kaip pavyko sulieknėti, pasakojo alytiškė.

alytusplius.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Sveikas kūnas

Kviečia pasitikrinti, ar mokate teisingai sėdėti

XXI a. kultūra yra sėdėjimo kultūra: mes dirbame sėdėdami, mokomės sėdėdami ir neretai ilsimės sėdėdami. Mokslininkai įsitikinę – netaisyklingas arba nepertraukiamas sėdėjimas turi neigiamą poveikį žmogaus stuburo struktūrai.

Nustebsite, kaip papildoma miego valanda veikia jūsų svorį (3)

Net 50 proc. žmogaus savijautos lemia gyvensenos įpročiai: fizinis aktyvumas, kokybiškas miegas, teisinga mityba ir gebėjimas valdyti stresą yra esminės kokybiško gyvenimo prielaidos. „Žmogaus gyvensena lemia net 50 proc. jo sveikatos, tuo tarpu genetika ir aplinka – po 20 proc. ir tik 10 proc. lieka medicinai ir sveikatos apsaugai.

Nėštumas be nugaros skausmų – misija įmanoma (2)

Dažniausia moterų problema nėštumo metu – nugaros skausmai, pasireiškiantys 50-80 proc. besilaukiančių moterų. Skausmai dažniausiai prasideda 5-7 nėštumo mėnesį, tačiau pasitaiko atvejų, kuomet moterys skausmu ima skųstis jau 8-12 nėštumo savaitę. Šiuos skausmus sąlygoja tam tikri nėštumo metu vykstantys procesai.

Supratęs, ką daro ne taip, jau dėvi triskart mažesnius drabužius (57)

Manto Snieškos pokyčių istorija prasideda nuo nusivylimo sporto salėje, tačiau baigiasi laimingai – dabar vyras gali džiaugtis triskart mažesniais rūbų dydžiais ir išaugusiu pasitikėjimu savimi. Savo jėgomis, be niekieno pagalbos, vyras per keletą mėnesių atsikratė 25 kilogramų.

Ideali mankšta gražioms ir lieknoms kojoms: rezultatai jau po mėnesio (17)

Nuo bėgiojimo iki sunkumų kilnojimo – egzistuoja daugybė pratimų kojoms mankštinti. Tačiau kas jeigu būtų viena paprasta mankšta, kuri leistų išmankštinti visas sunkiai pasiekiamas kojų dalis. Ir tai būtų galima daryti bet kurio amžiaus žmogui. Pasirodo, kad tokia mankšta egzistuoja!