29 kilogramų atsikračiusi alytiškė: laikiausi trijų taisyklių

 (83)
Alytiškė Valeta Urbonienė sau ir kitiems įrodė: jeigu nori pasikeisti, svorį numesti visai nesunku.
29 kilogramų atsikračiusi alytiškė: laikiausi trijų taisyklių
© Shutterstock nuotr.

Daugiau kaip šimtą kilogramų svėrusi moteris, pakeitusi keletą dalykų savo mityboje, iš karto pastebėjo pirmuosius rezultatus. O pradėjusi sportuoti, netruko atsikratyti daugiau kaip 20 kilogramų antsvorio.

V. Urbonienė savo sėkmės istorija nusprendė pasidalinti ir su kitais alytiškiais. Moteris tiki, kad jos pavyzdys gali įkvėpti ne vieną (kaip moteris atrodo šiandien ir prieš pokyčius galite pamatyti čia.)

„Viskas prasidėjo 2015 metų liepos mėnesio pabaigoje. Svėriau 114 kg. Susirūpinau sveikata, nes turėjau aukštą spaudimą, skaudėjo sąnarius, kamavo nuolatinis nuovargis. Supratau, kad reikia kažką keisti, pradedant mityba. Atsisakiau riebaus maisto, kiaulienos, sumažinau porcijas, neužkandžiavau vėlai vakare. Rezultatai pradėjo matytis jau po kelių savaičių.

Vėliau, paskatinta dukros, lapkričio mėnesį, kreipiausi į trenerę Rūtą Karkauskaitę dėl asmeninio mitybos plano sudarymo, nes jaučiau, kad reikia profesionalaus patarimo ir motyvacijos. Kadangi norėjau dar geresnių rezultatų, nutariau nueiti į sporto klubą“.

Buvo nedrąsu, nejauku, nes kompleksavau dėl amžiaus (man 55 metai), dėl svorio ir kad nemokėsiu sportuoti. Kompaniją palaikė dukra, todėl vis labiau ir labiau susidraugavau su aplinka, trenerėmis ir kitomis moterimis.

Pora savaičių sportavau pagal bazinę programą, vėliau – pagal Rūtos man sudarytą asmeninę sporto programą. Pradėjau nuo 3 kartų per savaitę – savijauta ženkliai pagerėjo, todėl nusprendžiau sportuoti kiekvieną darbo dieną. Programą papildėme kardio treniruotėmis, kurias atlieku 2 kartus per savaitę.

Atėjimas į klubą sutapo su jame paskelbtu konkursu „ Lieknėk – laimėk!”- tai dar labiau įkvėpė laikytis sveikų įpročių.

Konkursas truko 3.5 mėn. Atsikračiusi 20 kilogramų, laimėjau pirmą vietą ir buvau apdovanota 3 mėnesių neribota naryste lankytis klube nemokamai! Iš viso netekau 29 kg!

Dalinuosi savo pasiekimu, nes savo pavyzdžiu noriu parodyti, kad pasikeisti galima, tik reikia norėti ir pasinaudoti profesionalia pagalba.

Dėkoju dukrai Justinai, trenerei Rūtai ir visam „ŠaulėGYM“ už motyvaciją ir patarimus, lieknėjant ir atrandant save”, - apie tai, kaip pavyko sulieknėti, pasakojo alytiškė.

alytusplius.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Sveikas kūnas

Perspėjo, kokia miego poza – pavojingiausia (20)

Nugaros ir kaklo skausmai yra itin didelė socialinė, psichologinė, medicininė ir ekonominė problema. Pavyzdžiui, apatinės nugaros srities skausmas yra penkta pagal dažnumą priežastis, dėl kurios žmonės kreipiasi į gydytojus.

Specialistų patarimai: kaip treniruojantis nepakenkti sau

Jau seniai niekas neabejoja, kad šiandien žmogui būtinas fizinis aktyvumas. Pasaulio sveikatos organizacijos teigimu, 50 proc. žmogaus sveikatos lemia gyvenimo būdas, 20 proc. – genetika ir paveldėjimas, 20 proc. – aplinka ir tik 10 proc. medicina.

Vienas sprendimas, dėl kurio sumažinate savo šansus sulieknėti (5)

Paaiškėjo, kad naudojant žingsnius skaičiuojantį fizinio aktyvumo matuoklį nė kiek ne lengviau atsikratyti papildomų kilogramų, rašo „BBC News“.

Sieks didinti šalies vaikų fizinį aktyvumą

Siekdami prisidėti prie šalies vaikų fizinio aktyvumo didinimo ir šeimas paskatinti sportuoti kartu sveikatingumo klubai „Impuls“ pristato pirmąsias specialiai vaikams skirtas treniruotes.

Cukrų žmonės mėgsta dėl ankstyvo vaikystės potyrio (7)

Motinos piene yra angliavandenio laktozės, tad mūsų polinkis saldžiam skoniui yra prigimtinis įprotis, kurio neišnaikinsime, LRT RADIJUI sako gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė. Kauno technologijos universiteto dėstytojas maisto chemikas Petras Rimantas Venskutonis pataria keisti savo įpročius ir, pavyzdžiui, natūralų jogurtą saldinti tik medumi.