Kaip rašoma atsiųstame pranešime spaudai, kampanijos esmė - skatinti visas Lietuvos merginas ir moteris atsakingai žiūrėti į savo pirkinius ir garderobą. Informuoti, jog nereikia pirkti drabužio vienam kartui - geriau jį išsinuomoti ir taip skatinti atsakingo mados vartojimo judėjimą.

„I'm THAT girl“ arba „Aš esu TA mergina“ - toks yra oficialus kampanijos šūkis. „Aš esu TA mergina, kuri turi modernų požiūrį į aplink vykstančius procesus. Aš esu TA mergina, kuri ne seka mados tendencijas, bet jas formuoja. Ta, kuri vartoja madą atsakingai, kuri drąsiai pasisako už mados dalijimosi procesą, kuri vertina drabužių kokybę, o ne kiekybę“, - taip skamba pagrindinė kampanijos komunikacinė žinutė.

Kampaniją sudarys fotosesijos ir interviu apie atsakingą madą su moterimis, kurios yra įtakingos ne tik socialinių medijų platformuose, bet ir svarbios bei žinomos moterys tradicinės žiniasklaidos akiračiuose.

Dainininkės Erica Jennings, Karina Krysko, Monika Linkytė ir Monique (Monika Pundziūtė), laidų vedėja Gabrielė Martirosianaitė, mados ženklo kūrėja Julija Žižė, modelis Laura Juozaitytė bei „Ali Šokoladinė“ bendrasavininkė Patricija Gadžijeva - tai kampanijos merginos, kurios buvo pasirinktos šiai idėjai perteikti. Jos visos yra skirtingos, tačiau visų jų veiklos yra įdomios, spalvingos ir įkvėpiančios. Vėliau šias gretas galbūt papildys ir daugiau išskirtinių moterų. Rudenį planuojama didžiūlė įvazdinė fotosesija su visomis kampanijos dalyvėmis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)