Nuo tos dienos praėjo kiek daugiau nei metai. Taip šiandieną A. Solovejus, kuriam prieš metus visi sakė, jog tai ką jis nori daryti yra moteriška rinka ir tuo turi užsiimti moteris, pristato naują juvelyrikos prekinį ženklą – „veimotti“.

„Internete, ant vienos merginos rankos pamačiau labai gražią apyrankę. Nežinau, kuo ji mane sužavėjo, tačiau nors papuošalas buvo paprastas, jis kūrė tokį moterišką įvaizdį, kad kelias dienas negalėjau išmesti šio vaizdo iš savo galvos, norėjau ją nupirkti ir padovanoti savo merginai bei grožėtis ja kiekvieną dieną. Deja, neseniai išsiskyręs nelabai galėjau kam ją ir padovanoti. Visgi, keli keisti sutapimai mane privedė prie minties, kad kodėl gi nesukūrus savo papuošalų prekinio ženklo ir taip pradėti puošti Lietuvos merginas“, - linksmai atvirauja A. Solovejus.

„Pradėjęs domėtis, kokie juvelyrikos prekiniai ženklai yra Lietuvoje, pastebėjau, kad būtent panašaus stiliaus papuošalų, kurie man patiktų nėra paprasta rasti: arba kaina tikrai labai didelė, arba papuošalo dizainas per daug įmantrus ir būtent to norimo „viduriuko“ nelabai yra. Pastebėjau, kad beveik visų juvelyrikos, o taip pat ir mados prekės ženklų kūrėjos yra moterys. Tai dar labiau motyvavo išmėginti save visiškai naujoje srityje, ypač kai save pagaudavau mintyse dėliojantį papuošalų dizainus. Taip pradėjau domėtis juvelyrika ir kurti „veimotti“ prekinį ženklą. Visose kūrimo stadijose nuo pat pradžių stengiausi įsivaizduoti savo tobulą moterį, kuriai šie papuošalai ir būtų skirti. Tokiu būdu gimė pavadinimas „veimotti“ kuris reiškia moterį, iš išorės moterišką, kiek kuklią, tačiau jos mintyse maišosi vėjai. Vėjai, kurie ją įkvėpia kurti, gyventi, siekti savo svajonių ir kitaip nenustygti vietoje, tačiau tie vėjai nėra matomi kiekvienam. Tokios ir yra „veimotti“ moterys. Taipogi taip buvo pradėta naudoti viena pagrindinių prekinio ženklo frazių: „Drabužiai dengia kūną, bet juvelyrika atskleidžia sielą“, - pasakoja A. Solovejus.

Juvelyrikos prekinis ženklas savo istoriją pradeda pristatydamas iš viso šešiolika papuošalų: keturias apyrankes, keturis žiedus, keturias auskarų poras bei keturis kaklo papuošalus.

Paklaustas dėl papuošalų išvaizdos, kūrėjas atsako, jog jie yra sidabriniai ir paauksuoto sidabro, taip suteikiama galimybė kiekvienai rinktis pagal savo norus. Tikrieji gėlo vandens perlai, aukščiausios kokybės cirkonio kristalai – tai pagrindinės detalės, kurios puošia visus kolekcijos modelius.

„Kuriant dizainą teko ne vieną dieną sėdėti ir galvoti apie tai, kokie papuošalai apibūdintų „veimotti“ moterį. Kadangi pats nesu juvelyras ir gaminti papuošalus neturiu kompetencijos, labai džiaugiuosi susipažinęs su juvelyre, kuri mano mintis bei pieštuko „keverzones“ ant popieriaus lapo sugebėjo paversti į fiziškai apčiuopiamus papuošalus“, - atvirauja prekinio ženklo savininkas.

„Dizaino kūrimas buvo pats svarbiausias, sunkiausias ir atsakingiausias darbas. Šie papuošalai nėra tiesiog daiktas, kurį tu nusiperki ar tau padovanoja. Taip pat tai nėra tiesiog papuošalas, kuris nešiojamas dėl gražios išvaizdos. Tai - dizainas, kurį dėvėdama reprezentuoji savo gyvenimo būdą ir pasaulėžiūrą. Noriu suburti merginas, kurios nebelaukia, kol vyras joms padovanos papuošalus, nes jos yra nepriklausomos, žino, ko nori bei gali papuošalais apdovanoti save. Tikiuosi, šie papuošalai taps neatsiejama jų gyvenimo dalimi. Baigusi studijas, pakilusi karjeros laiptais ar kituose svarbiuose gyvenimo žingsniuose yra labai svarbu save apdovanoti ir leisti tiems prisinimams kuo ilgiau išlikti. Manau, kad papuošalai yra pats svarbiausias bei tinkamiausias pasilepinimas“, - savo mintimis dalijosi A. Solovejus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)