Ryškiausi „Mados infekcijos“ svečiai: stilius nurungė beskonybę

 (82)
Vilniuje prasidėjo 19-asis mados festivalis „Mados infekcija“. Tradiciškai, Šiuolaikiniame meno centre, į naujausias dizainerių kolekcijas pažiūrėti, susirinko gausus būrys stilingų mados mylėtojų. Čia netrūko originalių ir nebijančių iš minios išsiskirti žmonių. Jau kelinti metai iš eilės geras svečių skonis ir stilius nugali beskonybę.
Ryškiausi „Mados infekcijos“ svečiai
© DELFI / Modesta Meškė

Čia susirinkusieji demonstruoja įvairiausius spalvų ansamblius, įvairių stilių derinius ir įmantriausius aksesuarus. Šiemet žmonių garderobe karaliavo įmantresnės rankinės ir aplinkinių dėmesį traukianti avalynė.

Margaspalvės suknelės bei ryškios kelnės ir švarkai spindi iš tolo tarp kitų pilkai apsirengusių žmonių, o ryškūs aprangos akcentai padėję išsiskirti iš blankios minios jau dvelkia pavasarine nuotaika ir žaismingumu.

Pažiūrėkime, kokie buvo stilingiausi ir labiausiai dėmesį traukiantys pirmosios dienos „Mados infekcijos“ svečiai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Stiliaus naujienos

Gražuolė „Misis Monakas 2017“ pakerėjo lietuvių lenktynininkus (33)

Praėjusią savaitę galingų automobilių griausmais praūžusios „ENEOS 1006 km lenktynės“ sulaukė begalės svečių ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio. Šių metų išskirtinė lenktynių viešnia – „Misis Monakas 2017“ Natalija Šapovalova. Dailios išvaizdos moteris nuskynė pergalę šių metų Žydrojoje pakrantėje vykusiame grožio konkurse.

„Michael Kors“ perima spindinčią „Jimmy Choo“ imperiją (1)

„Michael Kors Holdings“ už 896 mln. svarų (1,2 mlrd. JAV dolerių) perka Didžiosios Britanijos „Jimmy Choo“, prabangios avalynės ir aksesuarų gamybos ir prekybos įmonę.

Paaiškino, kodėl princas George‘as visada rengiamas šortais (17)

Kitaip nei daugelio trimečių berniukų, Didžiosios Britanijos princo George‘o, vilkinčio trikotažinius marškinėlius su mėgstamo animacinio filmuko herojaus atvaizdu ar net įprastų ilgų kelnių, išvysti dar neteko.

Prekės ženklo „Adrika” įkūrėja: stengiuosi kurti tik tuos rūbus, kurios pati mielai dėvėčiau (8)

Mariana Višnevskaja-Jankovičienė – išskirtinė moteris, į kurią gatvėje atsisuka praeivių žvilgsniai. Ilgus metus dirbusi drabužių konstruktore, tik gimus antrajam vaikui Mariana ryžosi vienai didžiausių savo gyvenimo avantiūrų – sukūrė mados prekės ženklą „Adrika”, kuris išpopuliarėjo tarp kokybę ir neblėstantį moteriškumą vertinančių Lietuvos ir užsienio moterų.

Lietuviai sukūrė universalų drabužį: atstos ir suknelę, ir chalatą, ir rankšluostį (39)

Kam apsivynioti didžiuliu šiltu rankšluosčiu, jei gali jį... tiesiog apsivilkti? Tokios mintys plūsteli galvon pažvelgus į šios vasaros naujovę Lietuvoje – spalvingus ir novatoriškus lietuvių prekės ženklo „Curly Dog Poncho“ pončus.