Gegužės 19 dieną, penktadienį, Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos centruose įsikūrę butikai ir dizainerių parduotuvės lankytojų lauks iki pat vidurnakčio. Tačiau progą apsipirkti turės ir elektroninei prekybai vis didesnę ištikimybę rodantys pirkėjai – visą savaitgalį, gegužės 19-21 dienomis, jiems bus siūloma šių kokybiškų lėtosios mados ir kosmetikos prekių įsigyti internetu.

Kaip rašoma pranešime, laimę tokie pirkėjai išbandys ir Facebook tinkle, „Shopping Night Out“ paskyroje, vyksiančiame e-aukcione – renginyje dalyvaujančių butikų ir dizainerių steigtus lotus bus galima įsigyti nuo vieno euro. Naujais daiktų savininkais taps didžiausią kainą pasiūlę pirkėjai.

Ne pirmą kartą virtualiame „Shopping Night Out“ renginyje su savo moteriškų drabužių parduotuve „Le Muse“ dalyvaujanti Lina Pliuraitė pastebi, kad apsipirkimas internetu tampa vis labiau paplitęs. „Kai prieš septynerius metus pradėjome parduotuvę, jų apskritai buvo mažai, o ir parduoti internetu reiškė kone stebuklą. Visos klientės norėdavo rūbą pamatyti ir pasimatuoti. Šiandien situacija labai pasikeitusi – internetu perkama kur kas drąsiau. Juk tai taip patogu: išsirenki, užsisakai, gauni, pasimatuoji ir nusprendi, tinka drabužis ar ne, dera su kitais spintoje esančiais rūbais ar ne“, - tendenciją komentuoja „Le Muse“ įkūrėja.

Verslininkės teigimu, paplitus elektroninei prekybai, pirkėjams atsiveria dar daugiau galimybių norimą daiktą rasti net neišeinant iš namų. „Dabar galima rinktis iš skirtingų dizainerių ir prekių ženklų, įsikūrusių labai skirtinguose pasaulio kampeliuose, rasti būtent tai, kas maksimaliai atitinka pirkėjo poreikius. Lyginant, vienoje fizinėje parduotuvėje asortimentas neretai gali būti nepakankamas tokiam daiktui rasti“, - pasakoja L. Pliuraitė.

Virtualiame „Shopping Night Out“ nuolat dalyvauja ne tik mažesni prekių ženklai bei butikai, bet ir tokie vietiniai mažmeninės prekybos tinklai kaip „Julia Janus“. Tačiau šiemet sulaukta itin stambaus dalyvio – pirmą kartą e-apsipirkime savo prekes pasiūlys ir „Audimas“. Ženklo vykdomoji direktorė Vesta Krungolcienė teigia, kad apsipirkimo persikėlimas į virtualią erdvę yra natūralus procesas, nes vis daugiau žmonių pasitiki šiuo patogiu pirkimo būdu.

„Džiaugiamės, kad galėsime tapti dalimi judėjimo, kuris kasmet sutraukia vis daugiau bendraminčių – žmonių, kuri domisi naujovėmis ir siekia pirkti patogiai. O viena šviežiausių „Audimo“ siūlomų naujovių – kątik pagaminta vasaros kolekcija, kurią sukūrėme kartu su mados namų „Kristi Andress“ dizainere Kristina Kalinauskaite“, - pasakoja V. Krungolcienė.

„Shopping Night Out“ metu akcijoje dalyvaujančios parduotuvės pirkėjams pasiūlys ne tik drabužių, bet ir avalynės, kosmetikos. Nemažai bus ir tokių dalyvių, kurie nuolaidas savo prekėms siūlys tiek fizinėse, tiek elektroninėse parduotuvėse. Vieno tokių – kosmetikos gamintojo ir platintojo „Driu Beauty“ vadovė Indrė Urbanavičienė naktinio apsipirkimo dalyvius kvietė užsukti į naują platinimo tašką prekybos centre „GO9“.

„Tačiau konsultuosime ir nuolaidas siūlysime ir savo elektroninėje parduotuvėje „Driu Beauty“, - tikina knygos apie odos sveikatą „Protingas grožis“ autorė I. Urbanavičienė. – Nereikia bijoti kosmetikos pirkti internetu. Mes turime online režimu dirbančių, mūsų produkciją puikiai išmanančių konsultantų, kurie, išklausinėję pirkėjo apie odos ypatumus, pasiūlo geriausią variantą. Galiu drąsiai teigti, kad toks pirkimo būdas mažai kuo skiriasi nuo pirkimo parduotuvėje.“

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją