Renginio konceptas, tapęs kolaboracija su garsiu modernaus meno atstovu iš Kinijos Liu Wei, glaudžiai susijęs su specialia pristatymui skirta menine instaliacija, kurią sukūrė pats menininkas.

Šou bei puikiu vakarėliu mėgavosi daugiau nei tūkstantis svečių – tai tarptautinės bei Kinijos įžymybės, svarbiausi ženklo klientai, žiniasklaidos atstovai iš viso pasaulio.

Tam, kad tinkamai paminėtų šią progą, „Max Mara“ mados namai su menininku L. Wei sukūrė 11 detalių kapsulinę kolekciją, kuri buvo rodoma ir pristatymo metu.

Projektas

Kaip teigiama pranešime, mintis sukurti bendrą projektą, kuriame susipintų vieno įtakingiausių Kinijos menininkų – L. Wei – bei „Max Mara“ mados namų idėjos, kilo atradus daugybę sankirtos taškų tarp šių dviejų skirtingų pasaulių. Pristatymo vystymas prasidėjo nuo urbanistinio peizažo – tobulos aplinkos „Max Mara“ herojėms – ir tęsėsi statant šou, kurio scenarijus dėliojasi tarsi filmo siužetas. L. Wei skulptūros bei paveikslai tapo mados naratyvo fonu, kuris papildo sofistikuotas medžiagas, audinius ir raštus, o jie savo ruožtu atrodo tarsi perkelti į įsivaizduojamą ateities miestą, kuriame persipina tradicijos, žinios, palikimas bei technologinė pažanga.

Viena pagrindinių projekto minčių – paprašyti L. Wei sukurti išskirtinį idėjinį indą, kuris „Max Mara“ filosofiją perneštų į dabartį, kuri dar nėra iki galo apibrėžta. Šiame kontekste moterys, dėvinčios „Max Mara“ ir tikinčios mados namų vertybėmis, atsiranda ir keliauja po erdvę, kurią sukūrė L. Wei. Būtent čia pirmą kartą iškyla monopolio sąvoka – miesto, kuris save kuria tiesdamasis tiek į ateitį, tiek atgal, yra ir unikalus, ir unifikuotas. L. Wei skulptūros tapo monopolio simboliais bei elementais, kuriuos mato keliaujanti „Max Mara“ moteris. Monopolis sukuria dialogą tarp inovatyvių L. Wei idėjų ir naudojamų medžiagų bei išskirtinai ir įstabiai sukonstruotos kolekcijos. L. Wei naudojamos medžiagos tampa tiltu tarp industrinės archeologijos bei žmogiškojo rankų darbo rezultato. Atrodo, kad dabartinė žmogaus būsena yra tarsi įsivaizduojamos vakarykštės dienos likutis, kuris projektuojamas į vizualizuotą rytojų.

Sukurta aplinka pradžioje atrodo neturinti nieko bendro su materija, tarsi būtų paskendusi ryto rūke, supančiame kalnus bei tradicinio kinų meno peizažus. Tik po laiko pamažu atsiskleidžia galingi ir fiziškai fantastiški L. Wei sukurti elementai, kuriuos metropolio realybėje atranda „Max Mara“ mados namų moterys.

Pre-fall 2017 kolekcija

Įsivaizduojamybė bei hiper-realybė – visos pasaulio priešingybės susimaišo viename svarbiausiame mieste. L. Wei realizuoja savo monopolio viziją kaip mizansceną naujausiam mados namų pristatymui. L. Wei žvilgsnis pagauna architektūrines fantazijas ir kiaurai mato per nesustabdomą urbanistinės aplinkos entropiją. Monopolis yra gyvas organizmas – jo pažįstamų vietų ir ženklų archeologiją tampa miestiečių ir vietų prisiminimais, dėliojančiais praeitį, dabartį ir ateitį. Žvelgiant iš vienos pusės, niekada nenuslopstanti energija įelektrina ir suteikia jėgų. Bet, žvelgiant iš kitos, nepaliaujama miesto metamorfozė taip pat gimdo pasimetimą, susvetimėjimą, orientacijos netekimą.

„Max Mara“ mados namai – tai miesto ženklas. Puošnus, elegantiškas ir miestietiškai prabangus. Tam tikra prasme suteikiantis viską, ko reikia sudėtingam urbanistiniam gyvenimui palengvinti. Juk vis dėlto betono džiunglės yra vienintelė vieta moteriai, norinčiai pasiekti viršūnę. Ir tai padaryti gerokai lengviau, kai ji pasirenka savo įvaizdį apsupti „Max Mara“ detalėmis.

Naujausios kolekcijos pristatymas buvo surežisuotas kaip retro-futuristinis filmas apie fantastišką milžinišką miestą. „Max Mara“ dizaineriai sukūrė šio miesto gyventojas, įkūnijančias sudėtingas, tamsias, paslaptingas urbanistinės zonos gyventojas, kurios neslepia savo žavesio, bet ir primena savimi apsėstas „film noir“ herojes. Johnny Dynello sukurtas garso takelis puikiai suderino urbanistinę eleganciją su peilio ašmenų aštrumo jauduliu, įsiliejančiu į šou temą.

Pristatymą bei L. Wei požiūrį įkvėpė tokios kino legendos kaip Joan Crawford bei Lauren Bacall, išsiskiriančios savo ramybe, sirenišku stiliumi. Dėl to šou rezultatas atrodė tarsi modernumo bei absoliutaus grynumo derinys. Mados namų spalvų trio (kupranugario rusva, balta ir juoda) puikiai derėjo prie L. Wei spalvų spektro – kristalų tonų, kurie vienoje erdvėje sukūrė viliojančias kombinacijas. Smulkmeniškai sudėlioti optinę apgaulę kuriantys raštai ir žakardas sukūrė gausybės sluoksnių efektą, tarsi išdraskyto audinio vaizdą, siuvinėjimą grandinėle. Tai atspindi labirintinę metropolio tipografiją arba utopinio miesto pėdsakus ant audinio.

Kasdieniam darbui bei prabangiems malonumams, karštai vėlyvai vasarai ir netikėtai rudens vėsai „Max Mara“ pre-fall 2017 kolekcija perrašo urbanistinį aprangos kodą ir papildo jį lengvumu, paprastumu bei... stilistika, kuri dėvėtoją sulygina su įžymybe. Esminiai siluetai ir išskirtinės detalės? Penktojo dešimtmečio stiliaus aštrūs pečiai ir suimta liemens linija, „vamp“ stiliaus tiulio sijonai ir suknelės, žavūs megztiniai, prigludusios kelnės ir kombinezonai su sutrauktomis rankovėmis, kelius siekiantys suraišiojami ilgaauliai ir masyvaus kulno aukštakulniai bateliai, kiekvienam deriniui pritaikyta rankinė. Ir, žinoma, paltai, pagaminti iš prabangaus kašmyro, kupranugario vilnos ir alpakos – taip, kaip sugeba dizaineriai. Apsirenkite paltą, išeikite į aktyvias monopolio gatves, tarsi jos jums priklausytų. Kas žino, gal vieną dieną ir priklausys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)