Lietuvoje toks dizaino kolaboracijų formatas dar nėra populiarus, tačiau pasauliniai mados ženklai tokiu būdu bendradarbiauti jau pamėgę. Dažniausiai bendrus projektus kuria gan skirtingi, tačiau bendrų sąlyčio taškų turintys ženklai, rašoma pranešime spaudai.

„Ieškoti bendrų taškų ilgai nereikėjo – juos atradome nesunkiai. Norėjome, kad marškinėliuose atsispindėtų „Party Animal“ puoselėjama vakarėlių dvasia ir unikalus „Egyboy“ kūrybinis stilius. Pasirinkome ikoniškus vakarėlių simbolius, kurie buvo interpretuoti markerių pagalba“ – sako kūrėjai.

Kolaboracijos marškinėlius galima įsigyti Lietuvos dizainerių produkcija prekiaujančiose parduotuvėse – „Moustache Boutique“ ir „Locals.lt“ (Vilniuje), „Kopa boutique“ (Klaipėdoje) ir „Wapsva“ lietuviško dizaino namuose (Šiauliuose).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt