Kas tai – nauja mada domėtis vietine mada, ar laikina tendencija? Negirdėti vardai, inovatyvus, o kartais nuobodūs projektai išdygsta kasdien, nunyksta taip pat dažnai, net patys, rodos, geriausieji.

„Akivaizdu, kad Lietuva – per maža rinka tokiam dideliam kiekiui prekinių ženklų, o daugelis jų nė neturėtų egzistuoti. Jei gali nedaryti to, ką darai – nedaryk. Jei negali susiturėti – pirmyn ir visu greičiu“, – kritiškai augančią mados rinką vertina Londone gyvuojančios inovatyvios mados agentūros „Fashion Bloc“ įkūrėja Ieva Zubavičiūtė.

Kaip rašoma pranešime, didžioji dauguma „Fashion Bloc“ klientų – lietuviški mados ženklai, tad agentūra palaiko ir dirba su kūrėjais iš lietuvos. Problema, anot Ievos, ta, kad dažnai mažieji ženklai nežino, kodėl pradėjo savo produktą, o dar dažniau, nesupranta, kur jų kelias nuves. Visi iki vieno tikisi pakelti sparnus ir užkariauti mados rinkas, tačiau strategijos tam neturi.

„Tokia realybė – jauni dizaineriai, o neretai ir vietinėse rinkose jau įsitvirtinę vardai, paprastai nėra pasiruošę tarptautinei rinkai. Jie neturi žinių, supratimo, kontaktų ir finansinių resursų“, – drąsiai problemas dėsto I. Zubavičiūtė.

Pasak agentūros vadovės, mados verslo edukacija yra pirmas žingsnis sėkmės linkme. Taip gimė naujas „Fashion Bloc“ produktas – mados agentūros paslaugos elektroninio laiško formatu. Ilgą laiką „Fashion Bloc“ komanda suko galvą, kaip pasidalinti jų turimomis žiniomis, kontaktais ir mados verslo paslaptimis visiems prieinamu formatu. Sprendimas – mokamas elektroninis laiškas, kuris prenumeratorių pašto dėžutes pasiekia kiekvieno mėnesio pirmą pirmadienį ir lyg mama padeda žengti pirmus žingsnius link tarptautinės rinkos išmanymo.

Elektroniniame laiške kas mėnesį pateikiama informacija, kontaktai ir patarimai, aprėpaintys svarbiausias mados verslo sritis: ženklo komunikaciją, pardavimus, gamybą, bei plėtrą. Tai dozuotas ir su svarbiausiomis mados pasaulio datomis susijęs duomenų nutekinimas tiems, kurie nori žengti į užsienio rinkas gerai informuoti ir pasiruošę augimui.

„Esu įsitikinusi, kad tokiu formatu veikianti mados agentūra yra revoliucija padėsianti visiems mados ženklams ir dizaineriams pasitikrinti savo galimybes, pasikaustyti ir, atėjus laikui, ištrūkti iš mažo prūdo“, – sako Ieva.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją