Įsimylėjusi liną bando tuo užkrėsti ir kitus: įrodė, kad šis audinys yra stilingas

 (7)
„Kaip tu viską spėji?“ – šį klausimą dažnai girdi 34-erių Daiva Ambrozė: žmona, trijų vaikų mama ir lininių drabužių kūrėja, prieš mažiau nei metus pristačiusi savo prekės ženklą „CozyBlue“ ir siūlanti įsimylėti liną, kaip kažkada seniai nutiko ir jai pačiai, rašoma atsiųstame pranešime spaudai.
CozyBlue drabužiai
© Gamintojo archyvas

Daiva pamena, kad simpatijas linui ji pajuto jau nuo studijų laikų: „Nemoku net paaiškinti, kodėl, tačiau sugalvojau, kad noriu pasisiūti lininę suknelę. Kadangi turėjau draugę siuvėją, sueskizavau suknelės modelį, o ji įgyvendino mano viziją. Taip viskas ir prasidėjo. Prigijo tokia tradicija – kasmet pavasarį pasisiūti bent tris lininius drabužius, tinkančius ir į darbą, ir į šventę: paprastai porą suknelių ir švarką arba sijoną. Maža to, liną pasirinkau net savo tuoktuvių dienai. Smagu tai, kad kai kuriuos seniai siūtus drabužius dėviu iki šiol“, – tikino kūrėja.

Apie tai, kad būtų įdomu sukurti lininių drabužių kolekciją ir pristatyti ją visuomenei Daiva pagalvodavo ne kartą, maža to, viena iš vaikystės svajonių ir buvo tapti drabužių dizainere. Ji nuolat eskizuodavo suknelių ir kitų drabužių modelius. Tačiau išnešti savo eskizus į dienos šviesą D. Ambrozė ryžosi tik susilaukusi trečiojo vaiko – sūnaus Majaus.

Stengiasi kurti jaunatviškus drabužius

Kaip teigia D. Ambrozė, mintis pasiūlyti lengvo stiliaus lininius gaminius kilo todėl, kad jai patinkančių lininių drabužių pirkti nerasdavo: jie būdavo arba etninio, arba meninio stiliaus, arba visai nešiuolaikiški, nuobodūs. „Norėjau įrodyti, kad lininis gaminys gali būti jaunatviškas, stilingas, neįpareigojantis. Pavyzdžiui, visada stengiuosi kurti sukneles, kurios derėtų prie sportinės avalynės, šiuolaikinių aksesuarų ir t.t. Be to, drabužius dažniausiai siuvame po užsakymo, todėl stengiamės išklausinėti kliento, ko jis tikisi ir kaip viską įsivaizduoja, tada drabužį pritaikome jo poreikiams. Jeigu reikia, pakeičiame dydį į nestandartinį arba pritaikome kitą spalvą“, – pasakojo pašnekovė.

Taip pat Daiva siūlo įsigyti įvairių stilių lininių sijonų, palaidinių, švarkų, chalatų, naktinių marškinių moterims, taip pat marškinių vyrams, taip pat drabužių mažiesiems, o jau greitu metu Daiva su kolege pristatys namų tekstilės kolekciją.

Vadovaujasi savo pajautimu

Nors kurdama kolekciją, D. Ambrozė visada atsižvelgia į to laikotarpio mados tendencijas ir spalvas, dažniausiai vis tiek vadovaujasi savitu pajautimu:

„Kuriu intuityviai. Stengiuosi, kad gaminiai būtų natūralių spalvų, tačiau nenuobodūs, jaukūs, dailiai kristų pagal kūno linijas. Tačiau svarbiausia, noriu, kad tie drabužiai patiktų man pačiai“, – atviravo moteris.

Pasak kūrėjos, tai savaime suprantama, mat kiekvienas pabandęs vilkėti liną, pajaučia jam trauką:

„Linas turi labai daug gerų savybių: yra antialergiškas, natūralus, greitai išgarina drėgmę, kas ypač svarbu gausiai prakaituojantiems, nepagelsta, yra tvirtas ir ilgaamžis. Dažnai girdžiu sakant, kad šis audinys labai glamžosi. Tačiau linas ir turi būti susiglamžęs – tame ir yra jo žavesys. Be to, kuo dažniau liną skalbi, tuo mažiau jis glamžosi, tampa minkštesnis. Taip pat žmonės bijo, kad nesugebės tinkamai išplauti lininio rūbo ir jis susitrauks. Tas tiesa, tačiau taip gali nutikti tik pirmą kartą. Todėl prieš siūdami drabužius liną išskalbiame, kad nepaliktume galimybės audiniui susitraukti“, – pasakojo ji.

Siūlo daryti tik tuos dalykus, kurie yra svarbūs

Susipažinus su Daiva, dažnam kyla natūralus klausimas – „Kaip ji viską spėja?“. Kaip teigia pati kūrėja, ji spėja, nes yra disciplinuota, mėgsta viską susidėlioti, susiplanuoti: dieną, savaitę.

„Man taip nebūna: „O, graži diena, šiandien darysiu tą“ arba „Na o šiandien nieko nedarysiu“. Dienų, kai aš tiesiog bimbinėju, būna labai retai. Kai atsiranda vaikai, pasikeičia ir laiko vertinimas: darai tik tuos dalykus, kurie yra svarbūs, susitinki tik su žmonėmis, kurie iš tiesų mieli, net ir knygą jau išdrįsau padėti į šoną, jei ji nėra verta pabaigos. Antra, manau, kad gyvenime reikia vengti kraštutinumų. Gyvenimas neturėtų tapti vieta, kurioje mes tik vargstame. Mes turime gyventi, mylėti, atrasti, sukurti ir nuveikti daug dalykų. Darbas vienas iš jų. Manau, kiekvienas turime prisitaikyti sau labiausiai tinkantį modelį, tam kad be didelių kančių būtų galima eiti pirmyn. Man patinka viską susiplanuoti. Kitas savo geriausių rezultatų pasieks chaose. Svarbu, kad abiem atvejais būtume laimingi ir veiksmingi,“ – juokėsi pašnekovė.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Stiliaus naujienos

„Michael Kors“ perima spindinčią „Jimmy Choo“ imperiją (1)

„Michael Kors Holdings“ už 896 mln. svarų (1,2 mlrd. JAV dolerių) perka Didžiosios Britanijos „Jimmy Choo“, prabangios avalynės ir aksesuarų gamybos ir prekybos įmonę.

Paaiškino, kodėl princas George‘as visada rengiamas šortais (14)

Kitaip nei daugelio trimečių berniukų, Didžiosios Britanijos princo George‘o, vilkinčio trikotažinius marškinėlius su mėgstamo animacinio filmuko herojaus atvaizdu ar net įprastų ilgų kelnių, išvysti dar neteko.

Prekės ženklo „Adrika” įkūrėja: stengiuosi kurti tik tuos rūbus, kurios pati mielai dėvėčiau (8)

Mariana Višnevskaja-Jankovičienė – išskirtinė moteris, į kurią gatvėje atsisuka praeivių žvilgsniai. Ilgus metus dirbusi drabužių konstruktore, tik gimus antrajam vaikui Mariana ryžosi vienai didžiausių savo gyvenimo avantiūrų – sukūrė mados prekės ženklą „Adrika”, kuris išpopuliarėjo tarp kokybę ir neblėstantį moteriškumą vertinančių Lietuvos ir užsienio moterų.

Lietuviai sukūrė universalų drabužį: atstos ir suknelę, ir chalatą, ir rankšluostį (39)

Kam apsivynioti didžiuliu šiltu rankšluosčiu, jei gali jį... tiesiog apsivilkti? Tokios mintys plūsteli galvon pažvelgus į šios vasaros naujovę Lietuvoje – spalvingus ir novatoriškus lietuvių prekės ženklo „Curly Dog Poncho“ pončus.

Gimtadienį švenčiančios I. Kavaliauskaitės-Morkūnienės stilius: patrauklų moteriškumą išryškina suknelės (50)

Pirmadienį televizijos laidų vedėja Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė švenčia 28-ąjį gimtadienį. Ir niekas nepaneigs, kad renginių vedėjo Jogailos Morkūno žmona – viena gražiausiai besirengiančių lietuvaičių.