Šiandien K. Balvočius pristato ketvirtąją prekės ženklo kolekciją, kurioje, kaip pats sako, pirmu smuiku griežia kokybė, išskirtinumas ir asmeniškumas.

Ką gi pastarasis – asmeniškumas – turėtų reikšti, paklaustumėte? Atidžiai įsižiūrėję į aksesuarus netruktumėte suprasti, kad jų nepuošia didžiuliai logotipai. Ką jau čia – nerastumėte nė užuominos, nė vieno užrašo bylojančio, kieno kūryba tai galėtų būti.
Kompiuterio dėklas iš naujos kolekcijos

Karolis tvirtai laikosi savo principo neišrėkti pavadinimo „štampuojant“ logotipą matomiausioje vietoje. Savo žingsnį jis aiškina siekiu kurti ne prekės ženklo, o kokybiško produkto kultą.

Nors draugai grūmoja pirštu, kad verslui šitoks žingsnis ne į naudą, bet kūrėjui tai – nė motais. Juk jis geriau nei bet kas kitas pažįsta savo klientą ir sako žinąs jo skonį, poreikius ir norus.

Nepatikėsite, bet savąjį klientą K. Balvočius pirmąsyk sutiko ne kur kitur, o Kaziuko mugėje. Ten įvyko ir prekės ženklo debiutas viešoje erdvėje.

„Pirmą kartą viešumoje pasirodėme per Kaziuko mugę. Ir nors niekada gyvenime ten nesugrįžčiau, tai pasitarnavo kaip gera pamoka. Mugėje apsilanko begalė žmonių ir tie žmonės atspindi visą Lietuvą.

Laimė, tąkart aš pamačiau savo klientą – kaip jis atrodo, kas jam įdomu, ar jis hipsteris, ar verslininkas, ką gali sau leisti. Pamačiau tą žmogų akis į akį“, – kalba verslininkas.
K. Balvočius

Verslas gimė iš poreikio

Mintį apie savo prekės ženklą Karolis brandino nuo 2013 metų, tačiau pirmuosius žingsnius žengė tik 2014-ųjų pradžioje.

Kūrėjas sako, jog prekės ženklas gimė ne iš noro verslauti, bet iš paprasčiausio poreikio. Anuomet K. Balvočiui reikėjo kompiuterio dėklo, o norimo Lietuvoje rasti nepavyko. Jauno vyro noras realizuoti save taip pat buvo paspirtis ryžtis kūrybinei avantiūrai.

Kai dienos šviesą išvydo pirmieji veltinio ir odos dėklai kompiuteriams ir planšetėms, Lietuvoje nieko panašaus nebūtumėte radę. Dabar gi, sako, konkurencija ženkliai padidėjusi, tačiau K. Balvočius tiki, jog nišinės rinkos užteks visiems.
Pirmosios kolekcijos modelis

K. Balvočius neslepia – jis orientuojasi į užsienio rinką vien todėl, kad ten didesnė perkamoji galia, o ir žmonės gali sau leisti šiek tiek daugiau nei čia, Lietuvoje.

„Netikiu, kad lietuviams mano produktai nėra gražūs. Tiesiog manau, jog žmonės kol kas nėra pasiruošę mokėti tokių didelių pinigų. Jie verčiau rinksis pirkti pigiau ir dažniau nei brangiau, bet kokybišką ir ilgaamžį daiktą“, – sako K. Balvočius.

Paklaustas, ar įmanoma pralobti iš aksesuarų kūrimo, kūrėjas patikino jau pusantrų metų sėkmingai gyvenantis vien iš šio verslo.

„Visada gali būti geriau, bet jau pusantrų metų gyvenu iš savo prekės ženklo. Norėjau parodyti žmonėms, kad įmanoma iš tokių dalykų pragyventi – nebūtina važiuoti į Angliją ir sunkiai dirbti. Galime save realizuojant ir darant tai, kas mums patinka, galime uždirbti užtektinai pinigų pragyvenimui ir jaustis laimingiems, nes dirbame sau“, – teigia kūrėjas.

Lietuviška nuo A iki Z

„Feel Felt“ yra šimtaprocentinis lietuviškas produktas, viskas gaminama mūsų šalyje nuo A iki Z. Medžiagos yra lietuvių gamybos (išskyrus vokiškas kniedes), o kūrybinis procesas – Karolio ir jam padedančios siuvėjos rankose.

Naujoje prekės ženklo kolekcijoje pirkėjai ras nuo itin talpių ir praktiškų kuprinių ar jau pamėgtų minimalistinių kompiuterių dėklų, iki kosmetinės ar net telefono dėklo.

Kolekcija išsiskiria minimalizmu ir kruopščiu rankų darbu. Visi gaminiai yra kniedyti, juose nerastumėte nė vienos siūlės, išskyrus vidinę kišenėlę.
Kuprinė iš naujos kolekcijos

„Ši kolekcija apie save nerėkia. Ne visi nori kažko ekstravagantiško ir ryškaus. Didžioji dalis žmonių nori kokybiškų, kasdienių, apie save nerėkiančių daiktų“, – sako K. Balvočius.

Kūrėjas pabrėžia, kad visas prekes gamina po užsakymo, tad pagaminti didesnį, mažesnį ar siauresnį modelį jam – vieni juokai. Tik štai kol kas spalvinė gama kukloka. Vienintelis pasirinkimas – klasikinė juoda spalva, tačiau ateityje kūrėjas norėtų kolekcijas papildyti pilkos spalvos aksesuarais.

Šiuo metu veltinio ir odos aksesuarų galima įsigyti tik internete.

„Nevežu savo prekių į parduotuves ar butikus, nes lietuvių verslininkai labai gobšūs. O jei ir vežčiau, man reiktų didinti prekių kainą. Padidinus kainą parduotuvėms nė neapsimokės pardavinėti – niekas nepirks“, – juokėsi K. Balvočius.

Nauja prekės ženklo kolekcija:

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt