„Mūsų rezultatą vertinu kaip iš tiesų gerą. Šios varžybos labai konkurencingos, o apie 15-20 laivų visuomet būna techniškai paruošti specialiai joms. Mūsų laivas standartinis, tačiau patekome į stipriausiųjų 20-uką. Varžybose daug lėmė taktika, vėjai retai pakildavo daugiau nei 12 mazgų, tačiau buvo pakankamai stipri srovė“, – pasakojo kapitonas A. Janulionis.

Pasak „Keturių vėjų“ kapitono, įtemptą varžybų specifiką aiškiai nusako faktas, kad jei jie būtų finišavę vos 12 sekundžių anksčiau, būtų užėmę 16 vietą. Tai reiškia, kad laivai finišavo kone bortas į bortą ir kiekviena sekundė buvo svarbi. A. Janulionio teigimu, buriavimas yra itin sudėtingas sportas ir į jį būtina žiūrėti kompleksiškai. Nors varžytis su techniškai pranašesniais laivais iš tiesų sunku, ne mažiau svarbus ir vieningas įgulos darbas bei griežtas darbo pasidalijimas varžybų metu.

„Kitais metais Europos ORC čempionatas vyks visai netoli – Lenkijoje. Šiemet pasaulio čempionate startavo dvi lietuvių įgulos. Labai norisi paskatinti, kad kitais metais mūsų būtų daugiau, nes esu tikras, kad turime pajėgių buriuotojų“, – teigė A. Janulionis.

Tiek jachta „Keturi vėjai“, tiek „Extreme“ šiuo metu jau grįžusios iš tarptautinių regatų ir ketina startuoti didžiausiose Lietuvos buriavimo varžybose – „Kuršių marių regatoje“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)