Futbolas šeimoje užima pirmą vietą

Pasak V.Grikšaitės-Česnauskienės, futbolas - daugiau nei sportas, ir daugelyje Europos šalių jis užima labai svarbią vietą kaip laisvalaikio praleidimo būdas.

„Tikiuosi, kad taip vis dažniau bus ir Lietuvoje. Moterų futbolas pas mus dar tik žengia pirmus žingsnius, tačiau su puikiomis idėjomis viskas įmanoma. Tikiu, kad judėjimas „Moterys už futbolą“ paskatins daugiau merginų ne tik žiūrėti, bet ir pačioms prisijungti prie žaidimo“, - sakė tituluota gražuolė.

Dviejų vaikų mamos teigimu, kad futbolas jos šeimoje užima neabejotinai pirmąją vietą: „Turime trrjų su puse metų sūnelį, kuris žaidžia futbolą nuo pat ryto ir yra didžiausias tėčio fanas. Aš taip pat alsuoju ir gyvenu futbolu. Su malonumu nutariau prisijungti prie šio gražaus judėjimo. Deividas pritarė ir sakė, kad žaidžiančios futbolą moterys - labai malonu akiai“.

Moterys ir futbolas - nuostabus derinys

Lietuvos moterų futbolo asociacijos prezidentas Artūras Krukis pabrėžė, kad jam kaip vyrui nėra nieko gražiau už sportuojančias ir laimingas moteris.

„Kodėl gi ne futbolas? Žaidžiant futbolą dirba visos kojų raumenų grupės, todėl kuo daugiau moterų žais futbolą, tuo bus daugiau gražių kojų. Be to, sakoma, kad jei vyrai daugiau dėmesio skirtų moterims, o moterys daugiau domėtųsi futbolu, tai būtų mažiau skyrybų“, - juokavo LMFA prezidentas.

„Hummel“ atstovo Lietuvoje UAB „V.Butkevičius ir kompanija“ direktorius A. Krukis pridūrė, kad ilgus metus vyrų futbolo rinktinę remianti bendrovė nutarė daugiau dėmesio skirti ir mūsų dailiosioms futbolininkėms.

„Sujungus gražiausią sporto šaką ir gražiausią Dievo kūrinį išeina nuostabus derinys. Judėjime „Moterys už futbolą“ matome didžiulį potencialą, todėl su malonumu sutikome padėti jam žengti pirmuosius žingsnius“, - teigė A. Krukis.

Į futbolą siekia pažvelgti kitaip

Viena judėjimo iniciatorių moterų futbolo rinktinės žaidėja Vilma Šeškaitytė sakė, kad „Moterys už futbolą“ gimė siekiant paneigti visuomenėje vis dar gajus stereotipus apie futbolą žaidžiančias dailiosios lyties atstoves ir burti moterų futbolo gerbėjų bendruomenę.

„Norime į futbolą pažvelgti kitaip, nes tai ne tik profesionalus sportas, bet ir gyvenimo būdas, laisvalaikio praleidimo forma, pramoga. Tai ne tik du kėliniai stadione, tai grožis, mada, sveikata, mitybos ypatumai, gyvenimo būdas, įdomūs žmonės, emocijos“, - sakė V. Šeškaitytė.

Lietuvos futbolo strategijos 2010-2020 metams numatytas tikslas, jog ketvirtadalis žaidžiančių futbolą būtų moterys. Atsižvelgiant į šiuos tikslus, judėjimas išsikėlė dvi kryptis - pritraukti kuo daugiau moterų žaisti futbolą ir tiesiog juo domėtis.

Prizai kūrybinio konkurso dalyviams

Ruošiantis projekto plėtrai, praėjusį mėnesį „Moterys už futbolą“ puslapyje socialiniame tinkle „Facebook“ vyko didelio dėmesio sulaukęs kūrybinis konkursas judėjimo logotipui sukurti.

Įdomiausią idėją pateikė 13 metų Ugnė iš Kauno. Ji su mama atsiėmė „Hummel“ įsteigtą prizą - Lietuvos futbolo rinktinės marškinėlius.

Po prizą už aktyvumą - „Hummel“ laisvalaikio marškinėlius - laimėjo vilnietė Agnė bei futbolo logotipų entuziastas iš Islandijos Rafnas, o 2012 metų futbolo kalendoriai už kūrybingumą atiteko vilnietei Sigitai ir klaipėdietei Aleksandrai.

Pirmoji ir didžiausia iš iki šiol vykusių „Moterys už futbolą“ šventė numatoma kovo 9 dieną Kauno prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“.