Avarija įvyko praėjus pirmajam lenktynių trečdaliui, kai britas bandė lenkti penktoje pozicijoje važiavusį brazilą. Šis nepasidavė ir įvyko avarija, kurios metu buvo sulaužytas „McLaren“ priekinis sparnas. Po varžybų dėl avarijos lenktynininkai kaltino vienas kitą.

Teisėjų gretose buvęs J. Herbertas sprendimą nubausti F. Massą priverstinio pravažiavimo techninio aptarnavimo juosta bauda paaiškino tuo, kad brazilas iš pradžių pasitraukė į šalį, palikdamas varžovui vietos, o po to persigalvojo ir taip sukėlė avariją.

"Tirdami, ar reikia skirti bausmę, mes išnagrinėjome vaizdo įrašus. Peržiūrėjus įvykį iš skirtingų kamerų ir išnagrinėjus mums prieinamą informaciją, tapo aišku, kad prieš pasukdamas į jį, Massa žinojo, kur važiuoja Hamiltonas", - pažymėjo britas, „Formulėje-1“ lenktyniavęs 1989-2000 m.

"Matėsi, kad Massa pažiūrėjo į šoninį veidrodėlį, todėl artėdamas prie posūkio į kairę žinojo, kad Hamiltonas važiuoja jam iš kairės. Atrodė, kad jis užleidžia įvažiavimą į posūkį, nes pasuko į dešinę, taip atidarydamas duris Hamiltonui lenkti vidine kairiąja puse. Tačiau po to Massa staiga pasuko į jį, sukeldamas susidūrimą", - aiškino sportininkų atstovas teisėjų gretose.

"Hamiltonas nieko negalėjo padaryti, kad to išvengtų. Jis bandė nutraukti manevrą, tačiau buvo jau per vėlu ir įvyko avarija."

"Jei Massa nebūtų pasukęs plačiau, būtų buvusi visiškai kitokia situacija. Jei ir tuomet būtų įvykusi avarija, tuomet kaltas būtų buvęs Hamiltonas."

"Dabar incidento buvo galima išvengti. Massa žinojo, kur yra Hamiltonas. Jis atvėrė jam duris pasitraukdamas į šalį, tačiau po to vis tiek pasuko skersai ir nepaliko Hamiltonui vietos. Todėl ir buvo priimtas sprendimas nubausti jį priverstinio pravažiavimo bauda", - taip sprendimą apibendrino jis.

Teisėjų sankcijų Indijos GP lenktynių savaitgalio metu sulaukė ir pats L. Hamiltonas, penktadienį nubaustas trijų starto pozicijų bauda už geltonų vėliavų ignoravimą.

"Atėjęs pas mus, Hamiltonas buvo labai tiesus. Jis pakėlė rankas ir prisipažino suklydęs", - prisiminė J. Herbertas.

"Dvigubos geltonos vėliavos yra rimtas dalykas - jomis informuojama apie pavojų trasoje ir įspėjama sumažinti greitį. Nei Hamiltonas, nei „Sauber“ lenktynininkas Sergio Perezas to nepadarė."

"Mes, teisėjai, žiūrime, ar buvo bent lengvai atleistas akceleratorius, ar stabdyta - ženklų, kad į įspėjimą buvo reaguota. Kadangi abiejų atveju to nebuvo, abu gavo trijų starto pozicijų baudas", - paaiškino britas.

"Saugumas autosporte yra gyvybiškai svarbus, todėl dvigubas geltonas vėliavas gerbti yra privalu. Gali būti, kad trasoje yra pagalbiniai darbuotojai, sprendžiantys problemą. Jų darbas pavojingas ir be pro šalį maksimaliu greičiu pralekiančių kitų bolidų", - pridūrė jis.

Kartu su J. Herbertu Indijos GP lenktynėse teisėjavo du Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) atstovai: vokietis Gertas Ennseris, dirbantis arbitru kiekvieneriose DTM varžybose, ir Vincenzo Spano iš Venesuelos.