Tradiciškai „Lotus“ komanda paskelbė informaciją apie bolido derinimą Vokietijos etapui.
Romainas Grosjeanas
© Reuters/Scanpix

Priekinis antsparnis

Jis nustatomas taip, kad bolidas efektyviai važiuotų greituose posūkiuose, tokiuose kaip septintas, dešimtas ir dvyliktas.

Galinis antsparnis

Hocenheime bolidą reikia derinti vidutinei, labiau linkusiai į aukštesnę prispaudžiamąją jėgą. Tačiau šioje trasoje yra keletas greitų posūkių, kurie atsirado po rekonstrukcijos 2001 metais. Labai svarbu, kad mašina gerai veiktų važiuodama per „Stadion“ sekciją, todėl lemiamą reikšmę turi bolido sukibimo su trasa lygis. Įmanomi ir kompromisai, kuriais galima labai greitai važiuoti atkarpą nuo posūkio „Einfahrt Parabolika“ iki „Spitzkehre“ segtuko.

Pakaba

Geras aerodinaminis balansas ir teisingas pakabos reguliavimas duoda pranašumą įveikiant greitą 3-4 posūkių junginį, po kurių eina ilga tiesioji. Be to, pakabą reikia reguliuoti taip, kad pilotas turėtų galimybę lenkti išvažiuojant iš posūkio „Nordkurve“ ir sekcijoje „Stadion“ įvažiuojant į „Mobil 1“ posūkį.

Stabdžiai

Naujoji stabdžių sistema „brake-by-wire“ Hockenheime dirbs ne visai pilnu krūviu, kadangi stabdymo požiūriu tai nėra sudėtinga trasa. Čia yra tik viena labai rimta stabdymo vieta ties „Spitzkehre“, kur mašinos labai trumpoje atkarpoje greitį nuo 305 km/h sumažina iki 64 km/h.

Padangos

Turint galvoje nedideles apkrovas padangoms ir nežiūrint pakankamai sudėtingo techninio trečiojo Hockenheimo sektoriaus, „Pirelli“ į Vokietiją atveža minkštųjų ir superminkštųjų sudėčių padangas, tokias, kokios buvo naudojamos Monake, Kanadoje ir Austrijoje.

Jėgainė

Hockenheimas yra viena iš „variklių trasų“ – dėl ilgų 4 tiesiųjų ir maksimalaus greičio, viršijančio 310 km/h. Skirtingai nuo Silverstouno, čia tiesiosios yra jungiamos lėtais ir vidutinio greičio posūkiais. Su energijos akumuliavimu problemų neturėtų kilti, todėl, kad čia tam padaryti yra daug galimybių. Bet visos jėgainės sistemos čia dirbs ant ribos. Turint galvoje dideles apkrovas variklio sistemoms, būtina atsižvelgti į dar vieną faktorių – aukštą aplinkos temperatūrą. Norint išvengti jėgainės sistemų perkaitimo, „Lotus“ komanda taikys kitokią aušinimo sistemos konfigūraciją, kuri iki šiol nebuvo naudojama.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

G. Landsbergis vienoje srityje jau aplenkė senelį (48)

Konservatorių lyderiui Gabrieliui Landsbergiui per metus pavyko nemenkai sustiprinti savo...

Žinomas telefonų gamintojas nesutinka su mokesčiu Lietuvoje: priskaičiavo 0,5 mln. eurų skolos (86)

Teisme vyksta ginčas tarp autoriams atstovaujančios asociacijos AGATA ir informacinių ir ryšių...

Meilės kaina: A. Valentaitė neteko brangenybių už 140 tūkst. eurų atnaujinta 14.50 val. (159)

Viena garsiausių Lietuvos manekenių Asta Valentaitė prarado įvairių brangenybių už daugiau...

A. Navalnas: bedarbis V. Putino atstovo sūnus demonstruoja įspūdingus turtus (4)

Rusijos opozicijos politiko Aleksejaus Navalno Kovos su korupcija fondas ketvirtadienį publikavo...

Odesoje atostogaujantys lietuviai kelia pavydą paprastiems miesto gyventojams (1)

Apsilankius Ukrainos atostogų rojumi vadinamoje Odesoje ne visiems patinka. Priklauso, kiek jūs...

Į Vilnių sugrįžta skrydžiai (2)

Vilniaus oro uoste ketvirtadienį po rekonstrukcijos atidarytas kilimo ir tūpimo takas. Pirmasis...

D. Adomaitis į Rygą išsivežė 14 kandidatų – su vienu atsisveikinta (28)

Iki 2017 metų Europos krepšinio čempionato likus 14-ai dienų Lietuvos rinktinės treneris...

Vandens butelio automobilyje geriau nepalikite: pažiūrėkite, kas nutiko

Vienas baterijų meistras buvo išėjęs pietauti, kai pastebėjo, kad iš jo sunkvežimio salono...

Vilniuje susituokė menininkė J. Vaitkutė: mūsų susitikimas tapo lemtingu (13)

Ketvirtadienio popietę Vilniaus santuokų rūmuose už savo mylimojo, komunikacijos specialisto...

R. Karbauskis tapo seneliu (81)

Ramūno Karbauskio šeimą aplankė džiugi žinia – jo sūnus Justinas Karbauskis su žmona...