Dar prieš Kanados GP buvo oficialiai paskelbta apie sutartį su alkoholio gamintoju „Heineken“, kuris tapo vienu iš pagrindinių „Formulės-1“ rėmėju. Teigiama, kad septynerių metų trukmės sutarties vertė gali siekti iki 250 mln. JAV dolerių.

Olandų kompanijos logotipus buvo galima nesunkiai pastebėti Monrealio trasoje, kurioje praėjusį savaitgalį vyko F-1 lenktynės. Septintame trasos posūkyje žiūrovai galėjo pastebėti „Heineken“ reklaminį stendą ant kurio buvo užrašyta: „Jei vairuoji, niekada nevartok alkoholio“
.
Europos alkoholio politikos aljanso generalinė sekretorė Mariann Skar kreipėsi laišku į FIA prezidentą J. Todtą ir išreiškė nerimą dėl alkoholio reklamos, kurią varžybų metu mato milijonai žmonių. Laiške teigiama, kad atlikus tyrimą Monako GP metu paaiškėjo, kad lenktynėse kas 5 sekundes buvo galima pamatyti bent vieną užuominą, susijusią su alkoholiu.

M. Skar siūlo pagalvoti J. Todtui apie tai, ar F-1 toliau nori būti laiko automobilių sporto ar alkoholio gamintojų remiamu renginiu.

Europos alkoholio politikos aljanso generalinė sekretorė ragina federacijos prezidentą pasielgti taip, kaip prieš dešimtmetį buvo pasielgta su tabako gaminių reklama – uždrausti „Formulėje-1“ alkoholio reklamą.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.