„Formulėje-1“ darome viską, kad užtikrintume lenktynininkų ir žiūrovų saugumą. Esu labai patenkintas naująja trasa Indijoje – ji pastatyta laikantis visų mūsų saugumo reikalavimų“, - „Daily Mail“ patikino milijardierius, kalbėdamas po Dano Wheldono mirties „IndyCar“, tačiau dar prieš Marco Simoncelli žūtį „MotoGP“ varžybose.

„Mes niekuomet nerengtume varžybų tokioje arenoje, kaip prieš savaitę Las Vegase. 34 bolidai 1,5 mylios ilgio ovale – receptas tragedijai. Lenktynės buvo panašios į fizines kovas be taisyklių su didele rizika. Visas šis epizodas tikrai nepagerino autosporto įvaizdžio“, - pažymėjo jis.

Paskutinės tragiškos avarijos „Formulėje-1“ įvyko 1994 m., kai per tą patį savaitgalį Imoloje (Italija) žuvo Rolandas Ratzenbergeris ir Ayrtonas Senna. Po šių incidentų saugumo lygis sporte buvo itin padidintas.

Palyginimui, nuo 1994 m. „IndyCar“ lenktynėse gyvybės neteko net septyni sportininkai.