Po lenktynių Silverstoune Nico Rosbergas buvo nubaustas už tai, jog sugedus pavarų dėžei komanda jam radijo ryšiu pateikė draudžiamą informaciją.

Nuo šiol ekipa galės savo pilotui pranešti apie gedimą, tačiau tuo pačiu komanda privalės pakviesti lenktynininką į techninio aptarnavimo zoną, kur bus bandoma pašalinti iškilusią bėdą.

„Tai visiškas mėšlas. Manau, kad visos tos problemos, su kuriomis susiduriame bendraudami radijo ryšiu yra kažkoks pokštas“, – kalbėjo S. Vettelis.

„Žiūrėjau lenktynių vaizdo įrašą. Man, kaip žiūrovui, buvo gana smagu girdėti kaip pilotas ir komanda pradėjo truputi panikuoti. Manau tai buvo geras pavyzdys, kaip žmogus jaučiasi sudėtingų technologijų perpildytame sporte. Radijo ryšiu yra pasakoma daug nuobodžių dalykų. Tad nesuprantu kam reikėjo visai tai uždrausti.“

S. Vettelis mano, kad F-1 būtų įdomesnė, jei dabartiniai F-1 bolidai nebūtų techniškai sudėtingi.

„Jeigu žmonės nori kažką keisti, tegul keičia bolidus. Man tai nesukeltų jokių problemų. Grįžkime prie V12 variklių, mechaninių pavarų dėžių, dviejų mygtukų ant vairo – vienas skirtas greičiui apriboti, o kitas – radijo ryšiu susisiekti su komanda.“

„Visi tie mygtukai, kuriuos dabar matome ant vairo, jie neatsirado be priežasties. Jei prisimintumėte 1995 metus, tuomet vairai buvo daug paprastesni, nes patys bolidai nebuvo tokie techniškai sudėtingi. Norint pilotuoti dabartinius automobilius reikalinga instrukcija ir krūva mygtukų ant vairo.“

„Manau, kad judame ne ta kryptimi. Tai nėra gerai. Mums turėtų būti leista sakyti tai, ką mes norime pasakyti.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.