„Sūnus nupaišė mano kitų metų šalmą. Jei pasirašysiu sutartį, naudosiu šį dizainą pirmose lenktynėse. Dar nesu pasiruošęs pasitraukti“, - po varžybų Brazilijoje kalbėjo R. Barrichello. - Važiuodamas ratą po finišo žinojau, kad galiu su jais (žiūrovais – red. past.) atsisveikinti, tačiau tiesiog mojavau – žinojau, kad sugrįšiu“.

„Pabaigoje, kaip pašėlęs „plėšiau“ variklį, nes žinojau, kad už „saulutes“ galiu būti nubaustas. Jei tai būtų buvusios paskutinės mano lenktynėse, visur būčiau paišęs saulutes, tačiau turėjau galvoti apie kitus metus“, - sakė brazilas.

„Manau, kad nusipelnau lenktynininko vietos kitais metais. Šiemet, išėjus Samui (Michaelui, buvusiam technikos direktoriui) ir atėjus Markui (Gillanui, vyriausiajam inžinieriui) buvo sunku vesti komandą, tačiau jie žino, kad aš tikrai galiu būti ekipos lyderiu“.

„F-1 žmonės dažnai keičiasi – čia ne F-3, F-3000, GP2 ar panašiai. F-1 spaudimas daug didesnis. Kartais komandos turi priimti sprendimus, kurie tave nuvilia ir kelia depresiją. Žmonės dažnai keičiasi, išeina ir daug greitų lenktynininkų, kurie lieka nepatenkinti F-1. Kiek buvo tokių? Kai Pablo Montoya išėjo iš F-1, girdėjome, kokia F-1 yra prasta ir kaip ji nepatinka žmonėms – tačiau aš ją myliu“, - teigė veteranas, startavęs jau 322 lenktynėse.

„Mąstau pozityviai. Esu pasiruošęs atiduoti viską už prie vairo patiriamą aistrą. Tik duokite man popieriaus lapą su trimis linijomis – jūs pasirašote vienoje pusėje, aš kitoje, ir pirmyn. Man nereikia pelningos sutarties. Man tik reikia žinoti, kad kitais metais vairuosiu konkurencingą automobilį. Man reikia tik pajėgaus automobilio. Man nereikia jokių paslaugų, aš nenoriu vairuoti tik dėl pačio vairavimo“, - pridūrė jis.