Pernai ne vienas pilotas buvo nepatenkintas tuo, jog „Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas gindamasis nuo varžovų atakų ne kartą keitė trajektoriją stabdymo zonoje. Įsigaliojus „Maxo Verstappeno taisyklei“, trajektoriją stabdymo zonoje pakeitęs Sebastianas Vettelis buvo nubaustas po Meksikos GP lenktynių.

Prieš prasidedant naujam sezonui FIA paskelbė atsisakanti minėtosios taisyklės.

„Tam tikrais atvejais, su kuriais susidūrėme pernai, buvo galima pasielgti kitaip. Dabar „Maxo Verstappeno taisyklės“ neliko. Nuo šiol turėsime paprastą taisyklę. Piloto veiksmus svarstysime tik tuo atveju, jeigu jis stabdymo zonoje kelis kartus pakeis trajektoriją, per stipriai sumažins tempą arba kaip nors kitaip sukels pavojų kito sportininko atžvilgiu“, – sakė FIA atstovas Charlie Whitingas.

„Pernai į viską žiūrėjome per daug griežtai. Bet koks judesys stabdymo zonoje buvo laikomas pavojingu. Dabar panašias situacijas vertinsime kitaip. Svarstysime tik tuos atvejus, kai trajektorijos keitimas stabdymo zonoje kels pavojų kitam sportininkui.“

„Komandos norėjo, kad šiemet būtų kuo mažiau svarstymų. Tad stengsimės svarstyti tik tuos atvejus, kai bus sukeltas akivaizdus pavojus kitam pilotui. Mes jau buvome susitikę su teisėjais ir dar kartą peržiūrėjome praėjusiais metais įvykusius incidentus bei aptarėme tai, kokie būtų priimti sprendimai pasikeitus taisyklėms. Buvo tikrai įdomių situacijų. Tam tikrais atvejais būtume priėmę kitokius sprendimus.“

„Norėdami pagelbėti teisėjams, sukūrėme video archyvų sistemą. Tad nuo šiol esant reikalui jie galės peržiūrėti panašius incidentus, kurie įvyko praeityje ir tada priimti galutinį sprendimą. Tad nuo šiol jiems nereiks sukti galvos bandant prisiminti panašias situacijas. Jie tiesiog galės pasinaudoti video archyvu.“

C. Whitingas pridūrė, kad taisyklė, draudžianti ginantis atlikti daugiau nei vieną judesį į šoną, lieka galioti.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.