Beje, Nico Rosbergas padangas pasikeitė jau pirmame rate, o su antru padangų komplektu nuvažiavo visas lenktynes.

Šįkart italų padangų gamintojai atveža „minkštą“ porą – minkštas ir superminkštas padangas, todėl tikisi didesnio skaičiaus sustojimų.

„Mes labai džiaugiamės antrąkart sugrįždami į Sočį – ši rinka mums labai svarbi kaip gamintojui, svarbi ji yra ir automobilių pramonei.
Pernai prieš vizitą į Sočį buvo labai daug neatsakytų klausimų – kaip ir kiekvieną kartą naujoje trasoje, bet mes jau surinkome čia pakankamai informacijos ir parinkome pačių minkščiausių padangų komplektus, kadangi norime, jog sustojimų boksuose skaičius būtų 2-3, o ne vienas kaip pernai. Į tai mes stengiamės orientuotis kiekviename etape.

Mes ir komandos, nežiūrint į labai tobulas modeliavimo technologijas, toliau tęsime susipažinimą su šia trasa, kur įvairiuose posūkiuose padangos bus visapusiškai ištyrinėtos, o pilotai galės išnaudoti greičio pranašumą, kurį jiems suteiks superminkštų padangų komplektas“, - sakė „Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery.

Prieš lenktynių savaitgalį „Pirelli“ prognozuoja, kad superminkštos padangos duos 0,8-1 sek, pranašumą kiekviename rate.