- Kodėl L. Hamiltonas ignoravo komandos nurodymus ir, apskritai, ar reikėjo duoti nurodymą į priekį praleisti Nico Rosbergą?

- Akivaizdu, kad jei N. Rosbergas būtų atsidūręs DRS zonos veikimo vietoje, L. Hamiltonas būtų vokietį praleidęs. Bet Nico nė karto nebuvo tokiu artimu atstumu. Todėl aš palaikau Lewiso pasipiktinimą, kuris nesuprato, kodėl jis privalo numesti greitį ir į priekį praleisti komandos kolegą. Juk jie abu kovoja dėl čempiono titulo. Mano galva, L. Hamiltonas pasielgė teisingai.

O komanda kreipėsi į britą todėl, kad supanikavo. Mat mes atsidūrėme besivejančių kitus vaidmenyje, D.Ricciardo per šias lenktynes buvo pats geriausias, jis tiesiog puikiai važiavo. Šiomis sąlygomis jo bolidas buvo pats greičiausias. F. Alonso taip pat puikiai padirbėjo, „Ferrari“ pasirinko labai protingą taktiką, kuri leido ispanui finišuoti antram.

„Mercedes“ teko su jais kovoti ir tenkintis trečiąja vieta. Dabar tapo aišku, kad nebuvo jokios būtinybės nurodinėti L. Hamiltonui, bet toks epizodas iš tikrųjų buvo. Na ir kas? Lewisas pasielgė savotiškai ir užėmė trečią vietą. Svarbiausia, kad didelių klaidų komandai pavyko išvengti.

- N. Rosbergas yra labai nepatenkintas kolega L. Hamiltonui, kad pastarasis jo nepraleido į priekį. Vadinasi, jums vėl reikės taikyti susipykusius komandos pilotus?

- Kiekvienas lenktynininkas nori aplenkti savo varžovą – tai natūralus sportinių varžybų tikslas. Todėl tokia reakcija yra normali. Nico nepatenkintas, kad tiesiosios gale Lewisas pasilikdavo savo trajektorijoje, kas yra visai natūralu. Kiek atsimenu, Bahreine panaši situacija pasikartojo gal kokių 10 kartų. Manau, kad kai aitros nurims, taps aišku, kad viskas buvo gerai. Lenktynės buvo įdomios, o tai yra svarbiausia.

- Ar „Mercedes“ žada iš to padaryti išvadas? Susidaro įspūdis, kad čempionate pirmaujanti komanda turi daugiau dirbti ir pagerinti bolido patikimumo aspektus?

- Jei sugenda variklis ar sudūžta bolidas, reiškia, kad komanda turi geriau dirbti. Tai aišku ir Paddy Lowe jau nuo pirmadienio pradėjo sunkiai dirbti, kad patikimumo problemos būtų išspręstos. Neabejoju, kad praėjęs savaitgalis mus daug ko išmokė, ypač kalbant apie tai, kas atsitiko su L. Hamiltono varikliu. Reikia viską iki smulkmenų išsiaiškinti ir mes tai iki kito etapo padarysime.

- Apie ką vakar vakare kalbėjotės su Lewisu?

- Mes puikiai pavakarieniavome ir net išgėrėme po taurę vyno. Lewisas buvo geros nuotaikos, kadangi per Vengrijos GP jis visai neprarado taškų.

- Kompiuterinės simuliacijos rezultatai parodė, kad jei L. Hamiltonas būtų į priekį praleidęs N. Rosbergą, vokietis būtų laimėjęs lenktynes?

- Visa tai yra spekuliacija – kais būtų, jei būtų. Vakar lenktynėse nugalėjo D. Ricciardo, antras buvo F. Alonso, o mes užėmėme trečiąją vietą. Ir nėra ko daugiau svarstyti.

- Ar komandą tenkina santykiai tarp abiejų pilotų, ar jums ir vėl reikės juos taikyti?

- Ypatingų problemų jų santykiuose visai nėra. Yra paprasčiausia kasdieninė rutina, kuri labai greitai užsimiršta. Juolab, kad dabar prasidėjo atostogos ir viskas per tą laiką normalizuosis.

- Kaip vertinate L. Hamiltono darbą Hungaroringe?

- Tai buvo labai puikios jo lenktynės. Ir visai ne todėl, kad jis startavo iš techninio aptarnavimo juostos. Po problemų per kvalifikaciją komandai teko surinkti visai naują bolidą. Jis niekada su šia mašina nebuvo važiavęs, o lenktynės prasidėjo šlapioje trasoje. Su bolidu, kuris nebuvo tinkamai išbandytas ir sureguliuotas, jam pavyko prasibrauti per visą peletoną ir finišuoti prizinėje vietoje.

- Daugelis Lewiso sirgalių yra įsitikinę, kad „Mercedes“ komanda N. Rosbergui rodo didesnį palankumą?

- Man labai nepatinka tokios kalbos. Nuo pat pirmos sezono dienos abiems pilotams buvo duotos absoliučiai vienodos mašinos, sudarytos vienodos sąlygos. Mūsų tikslas pas pats – abu pilotai gali konkuruoti tarpusavyje.

- Bet su N. Rosbergu jau sudaryta ilgalaikė sutartis, o su L. Hamiltonu – ne?

- Mes ne kartą svarstėme šią tema, derybos su britų pilotu vyksta ir viskas bus gerai, nereikia čia spekuliuoti.

- Visą laiką yra kalbama, kad „Formulę-1“ reikia kažkaip gerinti, reikia kažkokio šou. Bet mes Vengrijoje pamatėme labai įdomias lenktynes, taigi, ar reikia esminių permainų šiame sporte?

- Lenktynių organizatoriai turi geriau dirbti. Prisiminkime Austrijos etapą: organizatoriai „Red Bull“ padarė viską labai profesionaliai, pardavė dešimtis tūkstančių bilietų vien dėl reklamos per radiją ir internete. F-1 reikia labai išnaudoti šiuolaikines technologijas. Prisiminkime Silverstouną, kur tribūnos buvo perpildytos. O štai Vengrijoje žmonių galėjo būti ir daugiau. Organizatoriai nuolat turi galvoti, kaip patraukti žiūrovus. Be pagrindinių varžybų, dar reikia ir papildomų įdomių renginių.

- Ar manote, kad Flavio Briatore yra būtent tas žmogus, kuris sugebės pagerinti lankomumą?

- Nemanau. Kam mums reikalingas F. Briatore? Kiek aš suprantu, kol kas viskam vadovauja B. Ecclestone‘as. Ir tikiuosi, kad jis ir toliau vadovaus.

- Dažnai girdime, kad „Formulei-1“ reikia žmogaus iš šalies, kuris pagerintų situaciją?

- Manau, kad visus klausimus apie pasikeitimus reikia spręsti kartu su B. Ecclestone‘u. Bet kartu manau, kad naujoji teisėjavimo politika, kurios ėmėsi C. Whitingas, nebausti pilotų už smulkius nusižengimus, yra labai teisinga.