Šiemet buvo iškelti nauji reikalavimai piloto galvos apsaugai. Atliekant kokpito testus, buvo padidinta smogiamoji jėga.

„Pakeitimai akivaizdūs. Atliekant šoninį avarijos testą, važiuoklė turi atlaikyti penkių tonų apkrovą“, – sakė P. Lowe.

„Pakeitimai buvo atlikti siekiant pagerinti pilotų apsaugą avarijos metu, ypač tais atvejais, kai į bolidą atsitrenkia kitas automobilis. Važiuoklė kuriantiems žmonėms tai buvo didžiulis iššūkis, kadangi apkrovos buvo stipriai padidintos.“

„Mercedes“ jėgainės galia jau viršija 900 AG

„Mercedes“ komanda pranešė, kad jų F-1 lenktynėse naudojamo jėgos agregato galia jau viršija 900 AG, o ekipos vyr. motoristas Andy Cowellas pareiškė, kad jėgainės efektyvumas ateityje dar didės.

Pastaruosius dvejus metus „Mercedes“ dominavo „Formulės-1“ pasaulio čempionate, visų prima todėl, kad ji turėjo pačią efektyviausią jėgainę, kuri pagal technines charakteristikas toli lenkė pagrindinius konkurentus. Neseniai susitikime su spauda „Mercedes AMG High Performance Powertrains“ vadovas A. Cowellas papasakojo, kad dabartinis jų jėgos agregatas pagal galingumą jau aplenkė buvusius 3,0 litro V10 F-1 variklius, kuriuos „Mercedes“ lenktynėse naudojo 2005 metais.

„Tai pats galingiausias bet kada „Formulėje-1“ buvęs variklis, jis dabar jau pasiekia daugiau nei 900 AG, – aiškino A. Cowellas. – Kaip kompaktiškam 1,6 litro darbo tūrio motorui tai visai neblogai, tačiau to pavyko pasiekti tik didinat viso jėgos agregato efektyvumą, o ne vien vidaus degimo variklio. Jei kalbėsime apie motorą-generatorių MGH-H, tai jame dabar yra naudojamos tiek tos technologijos, kurios jau šiandien yra taikomos serijinėje automobilių gamyboje, tiek ir visiškai naujos eksperimentinės technologijos.

Pagal tokį rodiklį kaip terminis koeficientas dabartinės jėgainės jau gerokai lenkia atmosferinius V8 variklius, kurie „Formulėje-1“ buvo naudojami iki 2014 metų: 45-50 proc. su 29 proc. Tačiau dabar modernizacijos procesas dar yra tęsiamas, todėl šiais metais hibridiniai varikliai bus dar geresni pagal visus parametrus.

„Terminis koeficientas didėja lyginant su tuo lygiu, kuris buvo 2014 m. sezono pradžioje, o 2015 metais buvo žengtas didelis žingsnis į priekį. Todėl reikia tikėti, kad šiemet jis bus dar geresnis, nes modernizacijos procesas tęsis toliau, nes niekas nesako, kad maksimali riba jau yra pasiekta. Tačiau pasiekti augimo tampa vis sunkiau...“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.