Paskutiniu metu techninio aptarnavimo juostoje yra aptarami gandai, kad „McLaren“ yra pasiryžę atsisakyti bendradarbiavimo su japonų variklių gamintoju ir sugrįžti prie prieš tai naudotų „Mercedes“ jėgos agregatų. Tačiau komanda tokius gandus neigia.

Dar daugiau – atsakydamas į tiesų klausimą apie bendradarbiavimo atnaujinimą su „McLaren“, „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas atsakė: „Formulei-1“ yra labai svarbu, kad „Honda“ pasiliktų pasaulio čempionate. Aš neturiu abejonių, kad jie išspręs iškilusias problemas“.

Savo ruožtu pasaulio čempionų komandos nevykdomasis direktorius Niki Lauda tiesiai prieštarauja, kad jėgainės būtų tiekiamos „McLaren“ ekipai: „Aš nepalaikau šios idėjos. Jei prieš dvejus metus aš pasisakiau už tai, kad „Red Bull“ reikėtų duoti mūsų motorus, tai šiandien aš to nepadarysiu. Mes turime visiškai susikaupti kovai su „Ferrari“ komanda ir negalime tiekti jėgainių dar vienai komandai.

Tačiau, kaip praneša vokiečių „Auto Motor und Sport“, egzistuoja ir dokumentuotas liudijimas apie tai, kad „McLaren“ bei „Honda“ tęs bendradarbiavimą ir 2018 metais. Pagal Sportinio reglamento 9 priedą, komanda, norinti pakeisti jėgos agregatų tiekėją kitiems metams, turi FIA iki gegužės 6 dienos pateikti paraišką apie tai, o iki gegužės 15 dienos FIA tai turi patvirtinti. Iš FIA domumentų išeina, kad kitą sezoną tik viena komanda pakeis jėgainių tiekėją – „Sauber“, kuri jau pranešė apie ilgamečio bendradarbiavimo kontraktą su „Honda“.

Žinoma, reglamente numatyta procedūra ir apie jėgainių tiekėjo keitimą po gegužės 15 dienos, tačiau tam komanda, panorusi bendradarbiauti su kitu tiekėju, turi gauti visų keturių jėgainių tiekėjų sutikimą, tame tarpe ir „Honda“. Suprantama, kad „Honda“ neduos tokio sutikimo, kadangi bendradarbiavimo su „McLaren“ nutraukimas japonams reikštų apskritai pasitraukimą iš „Formulės-1“. Be to, pačiai „McLaren“ sutarties su japonais nutraukimas kainuotų apie 70 mln. eurų.

„Honda“ yra įsitikinusi, kad greitai jėgainės galios trūkumas bus pašalintas. Kompanija jau ruošia atnaujintą jėgos agregato versiją, kuri turi debiutuoti Kanados GP etape. Inžinieriai modernizuoja vidaus degimo variklio degimo kamerą, kuri turės uždegimo fortkamerą. Pirmieji pagerėjimo požymiai buvo matomi jau Barselonoje – „Honda“ jau kažkiek pakoregavo degalų sistemą.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.