„Akivaizdu, kad tai žingsnis į priekį finansiškai stabilaus biznio linkme. Aš buvau pakviestas būtent tam, kad būtų žiūrima iš verslo, o ne F-1 perspektyvos, nes buvo būtina priartinti išlaidas prie pajamų. Mums netrūksta rėmėjų, todėl tai pasiekti nebuvo labai sunku. Tačiau kartais viskas išsprūsta iš rankų, nes žmonės F-1 visuomet galvoja, kaip išpešti papildomų sekundžių.“

„Lotus“ ekipa konstruktorių čempionate užima 8-ą vietą ir yra surinkusi 8-is taškus. Neatrodo, kad šią poziciją komandai pavyks šiemet pagerinti. Tačiau M. Carteris nelinkęs sutikti, kad išlaidų mažinimas nulėmė tokius prastus rezultatus.

„Mes vis dar turime 470 žmones Enstoune, taigi esame pakankamai dideli. Trasoje būtų lengviausia visą kaltę suversti „Renault“. Nors tai nėra tiesa, bet akivaizdu ir tai, jog sezono pradžioje turėjome didžiulį trūkumą. Jei atvirai, mums taip pat nesisekė patobulinti aerodinamikos sezono metu. Apibendrinant, mes sezoną pradėjome atsilikę, o po to taip ir nesugebėjome prisivyti“, – kalbėjo M. Carteris.

Žemesnė vieta konstruktorių taurėje atsilieps „Lotus“ ekipai ir finansiškai – 2015 metais sumažės pinigų suma gaunama iš FOM („Formula One Management“). „Lotus“ ekipos generalinis direktorius yra tikras, kad šį praradimą pavyks kompensuoti iš kitų šaltinių.

„Mes turime sponsorius, su kuriais esame pasirašę ilgalaikes sutartis. Mums pavyko rasti būdų, kaip užkamšyti biudžeto skylę, atsirasiančią dėl negautų FOM pinigų. Pasirodymas kitais metais turėtų būti geresnis, kuo aš tvirtai tikiu, ateityje viskas turėtų būti gerai.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.