„Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo pagrasino, kad „Formulei-1“ neįgyvendinus italų kompanijos pageidaujamų pokyčių, ši gali palikti sportą. Italas pažymėjo, kad Maranello įsikūrusiam sportinių automobilių gamintojui svarbu, jog sportas pernelyg neatitoltų nuo pagrindinio jų verslo.
Luca Cordero di Montezemolo ir Stefano Domenicali
© AP/Scanpix

„Formulė-1“ vis dar yra mūsų gyvenimas, tačiau be „Ferrari“ nėra „Formulės-1“, kaip ir „Ferrari“ būtų kitokia be „Formulės-1“, - markės sezono užbaigimo renginyje Mugello žiede pareiškė L. di Montezemolo.

„Mes esame labai kantrūs, tačiau keliame konkrečias sąlygas, kurios mums leistų tęsti savo darbą (dalyvavimą F-1 - red. past.)“, - pažymėjo italas.

„Mes lenktyniaujame ne tik dėl populiarumo, tačiau, svarbiau už viską, dėl pažangių tyrimų, nukreiptų į visas mūsų gaminamų automobilių sritis: variklius, važiuoklę, mechaninius komponentus, elektroniką, medžiagas ir aerodinamiką. Per pastaruosius dvidešimt metų technologijų perdavimas iš lenktynių trasų į įprastus kelius augo geometrine progresija“.

Pagrindinės blogybės: aerodinamikos svarba ir bandymų draudimas

Pagrindinėmis dabartinės „Formulės-1“ problemomis L. di Montezemolo įvardino pernelyg didelę aerodinamikos svarbą bendram automobilio pajėgumui bei sezono metu galiojantį bandymų draudimą.

„Nėra taip gerai, kad 90 procentų pajėgumo dabar lemia vien tik aerodinamika. Kitas neigiamas dalykas yra tai, kad mūsų sportas yra vienintelis, kuriame uždrausti bandymai“, - teigė „Ferrari“ vadovas.

„Mes gaminame automobilius, ne sraigtasparnius, raketas ar lėktuvus. Taip, mes privalome išvengti grįžimo į prieš keletą metų buvusius išlaidavimo laikus, tačiau kartu ir neturėtume likti padėtyje, kai negalime suteikti galimybių jaunesniems lenktynininkams, kuriuos vystome „Ferrari“ pilotų akademijoje“.

Nepamiršta trečio automobilio idėjos

L. di Montezemolo dar kartą priminė savo jau ne vienerius metus dėstomą pasiūlymą leisti geriausioms komandoms turėti ne du, o tris automobilius.

„Pabaigai, lieka trečių automobilių klausimas. Šią idėją palaikome, pabrėžiu, ne savo, o sporto interesų vardan. Mes manome, kad gerbėjų, žiniasklaidos ir rėmėjų susidomėjimas būtų didesnis, jei trasoje važiuotų daugiau konkurencingų automobilių, o ne atsiliekančių dviem ar trim sekundėmis, aplenkiamų ratu jau lenktynių pradžioje", - pažymėjo italas, manoma, remiantis ir dalybų bei prekybos automobiliais tarp skirtingų komandų idėją.

„Pavyzdžiui, prisiminkite, kad 1961-ųjų Prancūzijos GP laimėjęs Giancarlo Baghetti vairavo privatų „Ferrari“. Būtų malonu, jei vieną dieną pamatytume vieną savo automobilį, nudažytą amerikiečių ar kinų, o gal arabų spalvomis“.

„Ferrari“: gamintojai, ne rėmėjai

Pabaigai, „Ferrari“ prezidentas pažadėjo, kad kompanija visomis išgalėmis palaikys savo poziciją ir, nesulaukusi pritarimo, gali apskritai palikti šį sportą.

„Mes savo pozicijas palaikysime visomis įmanomomis priemonėmis. Jei mums bus pritarta, tuomet viskas gerai, kitu atveju teks priimti mūsų poziciją“, - kalbėjo L. di Montezemolo.

„Jei „Formulei-1“ vis dar reikalinga „Ferrari“, ji turi keistis ir sugrįžti į aukščiausių tyrimų lygį, kartu nepamiršdama kaštų klausimo.
„Mes „Formulėje-1“ esame ne rėmėjai, o gamintojai“, - pridūrė jis.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Gilyn į Rusiją. Vaizdas pro langą į Europą: Baltijos regionas Kremliui – tik viena jo baisios strategijos detalė (42)

Su rusų ekonomistu, žurnalistu Dmitrijumi Travinu DELFI susitiko Europos universitete Sankt...

Paėmusieji būsto paskolas viliojami galimybe sutaupyti nemenką sumą (39)

Tūkstančiai šalies gyventojų įsigydami nuosavą būstą skolinosi pinigų iš bankų....

Oftalmologė perspėja: jei nieko nekeisime, mūsų vaikai ligos neišvengs (2)

Mūsų darbas ir poilsis dažniausiai susiję su informacijos apdorojimu – analizuojame ataskaitas,...

Sankcijų Kryme ir Donbase sulaukęs asmuo tapo Rusijos pasiuntiniu JAV (2)

Pirmadienį, rugpjūčio 21 d., Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas paskyrė Anatolijų Antonovą...

Blogiausia prognozė išsipildė: ledo slinkimas paspartėjo (27)

Prognozuojama, kad Grenlandijos ledynai artimiausiais metais tirps sparčiau, nors pastaruoju metu...

„Alfa Romeo Stelvio“: perėja į vairuotojo pasaulį (5)

2757 metrų aukštyje Italijos kalnuose, netoli Šveicarijos, esanti perėja, kurioje – net 48-ių...

Azija kuria savo pasaulio tvarką (130)

Pastaruoju metu daug pasakyta apie tai, kaip Donaldo Trumpo administracijos politika kertasi su tuo,...

Orai: pajusime tikrą rudens alsavimą (18)

Iki pat savaitės pabaigos šalyje išsilaikys gaivūs orai , dažnai varvės dangus, įsismarkaus...

Atstumta kalytė prarado gyvenimo džiaugsmą: laimei, ją pastebėjo geras žmogus

Liepos mėnesį palikdami savo 5-erių metų augintinę Manhatano gyvūnų priežiūros centre,...

Traukinys Maskva-Vladivostokas: lietuviai juo vyko, tikėdamiesi nuotykių ir problemų (286)

Šią vasarą aš – Tadas, ir mano brolis Mantas, atostogoms nusprendėme pasirinkti kiek...