Britų „Autosport“ skelbia, kad viena iš ekipų jau kreipėsi į FIA su prašymu išnagrinėti ar naujasis britų modelis atitinka visas taisykles. Kai kurių šaltinių teigimu, federacija kol kas neturi jokių priekaištų „McLaren“ komandai dėl jos įgyvendintų idėjų.

„Mane tai domina, tad norėčiau geriau daugiau pažiūrėti ir paanalizuoti. Viskas, ką iki šiol teko matyti, tai prastos kokybės nuotraukos įvairiose interneto svetainėse“, – sakė „Ferrari“ technikos direktorius Jamesas Alissonas.

„Williams“ specialistas Rodas Nelsonas užsiminė, kad komanda yra pasiruošusi išbandyti kažką panašaus savo vėjo tunelyje. Tačiau ekipa laukia oficialaus patvirtino iš FIA, jog galinė „McLaren“ dalis atitinka taisykles.

„Yra keletas detalių, kurios mus sudomino. Neabejoju, kad jos bus išbandytos vėjo tunelyje“, – pasakojo „Williams“ specialistas R. Nelsonas. - „McLaren“ galinė pakaba yra išskirtinis pavyzdys. Jei FIA patvirtins, kad tai yra legalu, mes tikrai tai išmėginsime vėjo tunelyje“.

R. Nelsonas mano, kad „McLaren“ idėja nukreipia didesnį oro srautą difuzoriaus link.

„Spėju, kad dėl to difuzorius turėtų dirbti geriau. Viena iš problemų, su kuria susiduriame šiemet yra žemesnis galinis sparnas. Tai reiškia, kad galime agresyviau elgtis su difuzoriumi. Manau, kad „McLaren“ idėja jiems suteikia tam tikrą pranašumą leisdama jiems difuzorių dar labiau apkrauti“.