Šiemet britas laimėjo Australijoje, o Kinijoje ir Vokietijoje iškovojo antras vietas. Tačiau tarp šių lenktynių šešiuose etapuose jis pelnė tik septynis taškus.

Kartais jam būdavo net sunku kvalifikuotis pirmame dešimtuke.

J. Buttono teigimu persilaužimas įvyko Valensijoje, bet tik Vokietijoje, kai komanda atnaujino automobilį, jam pavyko visiems įrodyti, kad jis gali važiuoti taip greitai kaip iš tikisi komanda ir gerbėjai.

„Valensijoje ir Didžiojoje Britanijoje jaučiausi gerai prie vairo ir galėjau pasitikėti technika, tačiau dar trūko šiek tiek greičio. Prieš tai bandėme įvairius nustatymus, bet buvo tiesiog neįmanoma vairuoti, nes man netiko jo balansas“.

„Blogiausios lenktynės man buvo Monake ir Kanadoje. Tikrai buvo sunku, bet kadangi lenktyniauju jau seniai, žinau, kad kai trūksta greičio, tam yra priežastys ir reikia jas surasti. Manau, kad išsprendėme daugumą mane kamavusių problemų“, – sakė „McLaren“ pilotas.

„Mums reikėjo viską pradėti iš pradžių ir automobilį reguliuoti paprasčiau, todėl Valensijoje buvau juo patenkintas, tik nepavyko pasiekti gerų rezultatų, nes visai komandai nesisekė“.

J. Buttonas taip pat pripažino, kad problemos su naujosiomis „Pirreli“ padangomis privertė komandą padaryti kelias klaidas Monake.

„Niekaip neperpratau šių padangų, todėl Kanadoje, Monake ir kitur išbandėme keletą naujovių. Tiesiog jaučiau, kad reikia pabandyti kažką naujo su padangomis – nuo to mano rezultatai tik dar labiau pablogėjo“.

„Tada grįžome prie to, ką darėme nuo sezono pradžios ir dabar esame greitesni – galiu vėl varžytis su L. Hamiltonu.“

Britas paaiškino, kad jam nesisekė palaikyti „Pirelli“ padangų temperatūros, nes jo važiavimo stilius per mažai agresyvus.

„Jeigu padangos perkaista ar nepasiekia savo optimalios temperatūros, važiuoti būna labai sunku. Kai stengiesi važiuoti atsargiai, kad jos nesusidėvėtų, jos labai greitai praranda sukibimą, tada jos pradeda dėvėtis greičiau nei važiuojant agresyviai“.

„Mano vairavimo stiklius visai netiko šioms padangoms, todėl turėjau prisitaikyti ir pasikeisti. Kai sugebu gerai įkaitinti padangas ir jos pasiekia reikiamą temperatūrą, automobilis puikiai veikia visomis sąlygomis“, – aiškino J. Buttonas.