Britas radijo ryšiu informavo komandą, kad turi problemų su stabdžių pedalu. „McLaren“ pranešė sportininkui, jog automobiliui iškilo bėdų su hidraulika ir patarė jam neperjunginėti pavarų.

Tokią pagalbą neigiamai įvertino varžybų teisėjai, kurie J. Buttonui skyrė pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną baudą.

Dažnai už geresnį saugumą pasisakantis J. Buttonas po lenktynių neslėpė nepasitenkinimo ir teigė, kad tokie teisėjų sprendimai stokoja logikos.

„Sužinojau, kad sugedo jutiklis. Komanda man pasakė, kad turiu kažką pakeisti ant vairo, jog problema dar kartą nepasikartotų. Už tai, kad mums pavyko išvengti incidento, teisėjai man skyrė baudą“, – sakė J. Buttonas.

„Buvo kilusi grėsmė saugumui. Turėjau bėdų su stabdžių pedalu. Automobilis nestabdė taip, kaip aš to norėjau. Žvelgiant iš mano pusės, tai tikrai nebuvo saugi situacija. Tačiau už tai, kad bandėme pašalinti problemą ir išvengti incidento trasoje, mums skyrė baudą. Sportas daugelyje sričių juda teisinga kryptimi. Bet neįžvelgiu jokios logikos, kai yra baudžiami tie, kurie stengiasi išvengti incidento trasoje“, – piktinosi jis.

J. Buttonas sutinka, kad komanda neturėtų padėti sportininkui pilotuoti automobilį, tačiau brito teigimu, dabar galiojančias taisykles reikia būtinai peržiūrėti iš naujo:

„Gaila, kad dėl dabar galiojančių taisyklių šis sportas atsidūrė tokioje situacijoje. Suprantu, kad niekas pilotui neturi pasakoti kaip jam reikia pilotuoti automobilį. Viskas turi priklausyti nuo mūsų pačių ir man tai patinka. Tačiau dabar turime kvailą taisyklę, pagal kurią turi būti nubausti tie, kurie bando išvengti incidento trasoje.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.