Nors Sebastianas Vettelis dėl pavarų dėžės gedimo paskutinę bandymų dieną nuvažiavo tik 23 ratus ir nespėjo išsamiai išmėginti stambaus atnaujinimų paketo, ekipos atstovas priminė, kad pernai ši turėjo gerokai didesnių problemų su Kinetinės energijos rekuperacijos sistema (KERS).

„Nuoširdžiai kalbant, ši žiema mums buvo visai nebloga. Mes intensyviai dirbome pirmojoje bandymų sesijoje. Uždėjome varneles ant daugelio suplanuotų langelių“, – pareiškė C. Horneris.

„Bandymai tokie jau yra – viešas savo purvinų skudurų skalbimas. Manau, kad viskas susiklostė konstruktyviai. Prisiminus, kas buvo prieš 12 mėnesių, kai turėjome daug problemų dėl KERS, manau, kad šios žiemos bandymus galima vertinti teigiamai“, – sakė „Red Bull“ komandos vadovas.

„Nemanau, kad kas nors labai skiriasi nuo praėjusių dvejų metų. Pernai tikrai buvo sunkiau, nes KERS buvo didesnė problema ir viskas baigėsi tuo, kad jos pirmosiose lenktynėse nenaudojome, tačiau praėjus 12 mėnesių, šiemet, KERS jau beveik net neminima“, – pažymėjo jis.

C. Horneris atsisakė vertinti bendrą „Formulės-1“ rikiuotės eilės tvarką ir teigė, kad ši paaiškės tik pirmojo lenktynių savaitgalio Australijoje metu.

„Taip sunku pasakyti... Bandėme koncentruotis į savo programą, pažinti padangas ir pažinti automobilį. Kokia bus sezono pradžios rikiuotė, pamatysime po dviejų savaičių. Be jokių abejonių, padėtis svyruos, nes visą sezoną tikrai vyks technikos tobulinimo lenktynės“, – kalbėjo britas.

„Nors ant popieriaus gali atrodyti, kad mes pernai visiškai dominavome, akivaizdu, kad pernai ne kartą vyko nebloga kova, net pirmosiose lenktynės su „McLaren“. Taigi, sunku pasakyti. Kol neatvykome į pirmąsias lenktynes, neįmanoma pasakyti, kokia visų situacija“.

„Tikimės būti konkurencingi. Manau, kad abu mūsų lenktynininkas yra geros formos. Nepaisant to, niekada negali nuvertinti „Ferrari“, „McLaren“ ir „Mercedes“, – pridūrė jis.