Tuomet jis perėjo į „McLaren“, o nuo 2006 m. dirba „Red Bull“. Šių komandų automobiliais buvo laimėti čempionatai, o „Williams“ tuo tarpu palaipsniui smuko žemyn.

„Jis norėjo šiek tiek akcijų, kurių tuomet aš jam nenorėjau duoti. Žiūrint atgal, tai buvo klaida. Adrianas yra gana išskirtinė asmenybė“, – prisimindamas išsiskyrimą su nuo 1990 m. komandoje dirbusiu A. Newey, duodamas interviu žurnalui „F1 Racing“ pripažino F. Williamsas.

„Formulės-1“ pasaulio veteranas su nusivylimu prisiminė prasčiausią komandos istorijoje praėjusių metų sezoną ir tuometinį bolidą bei vylėsi, kad pernai atėję nauji technikos specialistai ir šiemet pradedami naudoti „Renault“ varikliai ištrauks ekipą iš gilios duobės.

„Nesu inžinierius, bet mačiau daug gerų automobilių ir daug blogų. Mūsiškis buvo tiesiog nepakankamai greitas“, – konstatavo britas.

„Jis buvo silpnas visose reikšmingose srityse, tačiau labiausiai mums trūko svarbiausioje iš visų – aerodinamikoje. Taip pat ir šiek tiek arklio galių. Automobilis buvo tiesiog nepakankamai greitas“.

„Vilčių teikia „Renault“ varikliai. Turime tris naujus techninius žmones. Vienas – mūsų technikos direktorius, kitas – aerodinamikos vadas, dar vienas rūpinasi automobilių veikimu. Tai trys skirtingų sričių specialistai, ateinantys iš trijų skirtingų komandų“.

Pabaigai, F. Williamsas neslėpė besiilgintis dabartinio čempionų titulus skinančios „Red Bull“ technikos vadovo.

„Vis dar turime problemą. Jos pavadinimas – Adrianas Newey. Jis toks tik vienas“, – pridūrė jis.