Įtaiso, pagrįsto papildomų angų atidarymu įjungus DRS ir oro srauto nukreipimu priekinio arba galinio sparnų apipūtimui bei taip jų efektyvumui tiesiojoje sumažinti, pasiekiant didesnį maksimalų greitį, atsisakymas aiškinamas kaštų mažinimo sumetimais.

„Autosport“ teigimu, šios sistemos autore laikoma „Mercedes“ draudimui nepritarė, tačiau dauguma „Formulės-1“ komandų buvo priešingos nuomonės ir nusprendė, kad tokiam įtaisui sporte ne vieta. Draudimą dar turės patvirtinti Tarptautinė automobilių federacija (FIA), tačiau tai laikoma paprastu formalumu.

Dvigubą DRS kuria ir „Lotus“ komanda. Nepaisant sprendimo nuo kito sezono uždrausti šią sistemą, ekipa nesiruošia sustoti jos vystymo ir ketina nuo Belgijos GP ją jau naudoti ir lenktynėse.