Šiemet ši istorija prasidėjo tada, kai „Red Bull“ ekipa kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (FIA). Minėtoji ekipa, įtardama „Mercedes“ nusižengiančią taisyklėms, norėjo išsiaiškinti, ar galima deginti alyvą kvalifikacinių važiavimų metu tam, jog būtų padidintas motoro pajėgumas. FIA atstovai atsakė, kad tai daryti draudžia taisyklės.

Nors iki šiol nė viena komanda nebuvo prigauta deginanti alyvą, imtasi priemonių siekiant, jog ekipos ateityje to nedarytų.

Pagal siūlomus taisyklių pakeitimus, ekipos lenktynių savaitgalio metu turės informuoti FIA apie pagrindiniame bake esančios alyvos kiekį. Apie tai, kiek yra alyvos kiekviename iš alyvos talpų, ekipos turės informuoti FIA iki lenktynių likus valandai. Turėdami pakankamai informacijos FIA atstovai žinos ar kuri nors komanda kvalifikacijoje nesunaudojo daugiau alyvos nei lenktynių metu.

Nuo 2018 m. norima uždrausti ir aktyviai kontroliuojamus vožtuvus.

Siūloma komandoms lenktynių savaitgalio metu naudoti tik vienos specifikacijos alyvą. Apie tai, kokia alyva bus naudojama varžybų metu, ekipos turės informuoti FIA iki pirmųjų važiavimų. Taip norima užkirsti kelią komandoms kvalifikacijoje naudoti vienos rūšies, o lenktynėse kitos rūšies alyvą.

Tam, kad įsigaliotų pateikti taisyklių pakeitimai, juos turi patvirtinti Pasaulio automobilių sporto taryba.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.