Ketvirtadienį vykusio F-1 komisijos susitikimo metu buvo ieškoma būdų ne tik kaip sumažinti išlaidas čempionate, bet ir kaip pagerinti pačias lenktynes bei padaryti jas įdomesnėmis žiūrovams.

Šiemet kai kurie pilotai buvo prasitarę, jog kovodami dėl geresnės pozicijos su varžovu bijo rizikuoti, nes už menkiausią incidentą gali susilaukti teisėjų nemalonės.

Kaip skelbia britų „Autosport“, F-1 komisijos panariai paragino varžybų teisėjus nuo šiol švelniau vertini incidentus trasoje ir neskubėti bausti juose sudalyvavusių sportininkų.

F-1 atstovų teigimu, jei teisėjai nepuls vertinti kiekvieno incidento, pilotai galbūt taps drąsesni ir bus linkę labiau rizikuoti kovoje su varžovu. Visa tai turėtų bent iš dalies padaryti lenktynes įdomesnėmis.

Iki šiol, vadovaujantis 16.1 Sporto reglamento punktu, apie kiekvieną incidentą trasoje lenktynių direktorius Charlie Whitingas privalėdavo pranešti varžybų teisėjams. Tačiau nuo šio savaitgalio, jei nebus sulaukta nusiskundimų iš kurios nors komandos ar piloto, minėtasis C. Whitingas nesikiš, tad patys teisėjai vertins incidento svarbą bei spręs ar bausti jame sudalyvavusius sportininkus.

Pastarieji įsikiš tik tuo atveju, jei incidento metu bus akivaizdi vieno ar kito piloto kaltė. Tai reiškia, kad Romainas Grosjeanas vis tiek būtų nubaustas už sukeltą avariją 2012 m. Belgijoje. Tuo metu Maxas Chiltonas greičiausiai būtų išvengęs įspėjimo už kontaktą su Kimi Raikkonenu šiemet Monake įvykusių lenktynių metu.